TEATRE A INFANTIL: LA MORENA I EL CATXALOT.

El passat divendres 1 de juny,  els nens i nenes d’Educació Infantil van representar l’obra creada pels alumnes de P5 “La Morena i el Catxalot”.

Vam fer l’estrena davant del millor públic que podíem tenir: els pares, mares, tiets, tietes, avis i àvies.

Us donem les gràcies a tots per fer possible aquella tarda tant maca!! Els nens/nes  i les mestres estem molt contentes de la vostra resposta i assistència.

Esperem que tots gaudíssiu d’una gran posada en escena!!

Us deixem els videos de les diferents escenes de la representació feta per  tots els alumnes d’infantil, i algunes fotos dels diferents moments viscuts.

Moltes gràcies a tots!!