projecte “EL CIRC”

PROJECTE EL CIRC

BON DIA PARES I MARES,

COM SABEU, AQUEST TRIMESTRE, ELS NENS I NENES DE P4 I P5, HEM REALITZAT UN PROJECTE SOBRE EL TEMA DEL CIRC.

EL PROJECTE ÉS UN MÈTODE DE TREBALL GLOBALITZADOR, ES A DIR, A PARTIR  D’UN   TEMA TREBALLEM CONTINGUTS DE LES DIFERENTS ÀREES.

TREBALLANT EN PROJECTES ELS NENS I NENES APRENEN, A INVESTIGAR I A PENSAR PER ELLS I ELLES MATEIXES. AQUESTA METODOLOGIA DÓNA L’OPORTUNITAT ALS INFANTS D’ESCOLLIR QUINS ASPECTES  ELS INTERESSEN I AIXÒ FA QUE TOT EL QUE APRENEN TINGUI UN SIGNIFICAT PER A ELLS I ELLES.

A PART DE LAS FEINES QUE PRESENTAREM A L’ÀLBUM HEM REALITZAT D’ALTRES COM :

  • VISIONAR VIDEOS DE :  COM ES MUNTA UN CIRC, COM VIUEN ELS ARTISTES , COM ÉS L’ESCOLA DEL CIRC.
  • HEM VIST  TAMBÉ ALS VIDEOS, DIFERENTS ACTUACIONS DE TOTS ELS ARTISTES DEL CIRC: PALLASSOS, MAGS, MALABARISTES…
  • HEM APRÈS LA CANÇÓ “ EL CIRC HA ARRIBAT”
  • ENS HEM DISFRESSAT DE PALLASSOS I MAGS.
  • HEM FET JOCS DE MALABARS, PETITES ACROBÀCIES, I HEM APRÉS TRUCS DE MÀGIA.
  • HEM JUGAT A JOCS RELACIONATS AMB EL CIRC: MEMORI DEL CIRC, PUZLES, JOCS DE RELACIONAR IMATGES AMB PARAULES, SUDOKUS.
  • HEM MIRAT LLIBRES RELACIONATS AMB EL TEMA DEL CIRC
  • HEM LLEGIT CONTES DEL CIRC.
  • HEM PINTAT UN MAG PER DECORAR LA NOSTRA CLASSE.
  • HEM FET TITELLES DE MAGS AMB LES NOSTRES CARES.
  • HEM CONSTRUÏT MÒBILS PER AMBIENTAR L’AULA.
  • HEM CONFECCIONAT LA NOSTRA BARETA I BARRET DE MAG.

I COM JA US VAM   INFORMAR HEM ANAT A COPONS A FER TALLERS: D’EQUILIBRISME, TRAPEZI, MÚSICA I MAQUILLATGE.

COM A CLOENDA D’AQUEST PROJECTE, QUE ENS HA MOTIVAT MOLTÍSSIM, VAM ASSISTIR A UNA XERRADA I REPRESENTACIÓ DE CIRC REALITZADA PER ALGUNS DELS NOSTRES PARES DE P5!!

MOLTES GRÀCIES A TOTS PER LES VOSTRES APORTACIONS  AL PROJECTE.

A CONTINUACIÓ US ADJUNTEM L’ÀLBUM DE FOTOGRAFIES DE LES DIFERENTS ACTIVITATS.

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>