Participem en la Marató

L’escola Sant Gil de Torà hem participat en la Marató d’aquest any. Entre tots els  alumnes de l’escola vam fer un mural i el vam penjar al passadís. Els alumnes de cicle inicial i infantil van fer uns cartells amb unes frases per prevenir les malaties infeccioses i les van penjar a la part de dalt del mural. Els de cicle mitjà van fer una aixeta per on baixava aigua amb medicaments i vacunes. Aquesta aixeta representa la cura de les malalties. Els de 5è vam buscar informació sobre les malalties infeccioses i vam empegar noms a la part de baix del mural (que representava una pica per rentar-se les mans). Els de 6è van buscar virus, fongs, paràsits i bacteris, els van dibuixar i els van empegar a les mans que hi havia dibuixades a sota de l’aixeta.

Tots els alumnes de l’escola vam col·laborar ficant els diners en una caixa. En total vam recaudar:176’20 euros. Fins l’any que ve!

JORDI, FERRAN, ROGER I NATÀLIA