GRAN ESMORZAR ECOLÒGIC. CLOENDA D’ ACTIVITATS ESCOLA VERDA

El dimarts dia 19 tota l’escola St. Gil  dedica aquesta  diada a concloure les activitats d’escola verda, fent un esmorzar ecològic amb productes de l’hort escolar. El menú  ha estat: coques d’espinacs, de carxofes, torrades de col i patata i plates d’enciam juntament amb un got de llet refrescant que ens ofereix la Campanya de LLet Escolar.

Abans de començar l’esmorzar,  s´ha donat el premi a les classes més ambientals, unes llavors per a cada participant que podran plantar a casa seva. També s’ha fet un reconeixement a la cuinera del Centre, la Ramona,  i a l’ àvia Josefina per la seva ajuda i col·laboració.

Finalment s´ha passat a l’atac . Tothom  ha pogut degustar  aquest saboròs esmorzar i no ha quedat ni les engrunes. Des de la Comisió Verda us desitgem molt bon estiu.