Elsa Cortada Soriano classificada.

En aquest article volem donar la més cordial enhorabona a l’alumna Elsa Cortada Soriano de sisè, segon cicle superior per quedar finalista en els IV Jocs Florals de Catalunya.  Us ho expliquem.

Tal i com us vam informar en l’edició anual del Certamen Literari que es duu a terme a l’Escola Sant Gil, els textos premiats del certamen es varen presentar als Jocs Florals de Catalunya, i la Elsa va obtenir el 1r premi en la fase territorial (Subfase comarcal, de Serveis Educatius), passant a la fase territorial de Lleida en la CATEGORIA C (Cicle superior de Primària), amb el text ” L’as de piques”.

L’acte d’entrega de premis finalistes i guanyadors  va tenir lloc el dia 2 de juny de 2017, a les 18:30 h.,  a la Sala d’actes del SE de l’Urgell, a Tàrrega.

Tot i no passar a l’última fase provincial, el jurat va remarcar la dificultat de triar textos guanyadors degut a la gran qualitat dels textos presentats.

Com a escriptors de nom hi havia en Jordi Pàmies, que a l’hora era membre del jurat i l’escriptora Laura Bernís que presentava un nou llibre de literatura infantil i juvenil. per cert, aquesta escriptora va visitar la nostra escola i ens va parlar del seus llibres i la seva afició per escriure.

Us deixem amb un recull de fotos d’aquest acte. A veure si el curs vinent els escriptors i escriptores del Sant Gil poden tornar a ser finalistes! Us animem a escriure i crear les vostres pròpies històries.

En aquesta adreça podeu llegir més sobre aquest esdeveniment! Clicar