AVALUEM TOT FENT DIANA

imatge resum

A les acaballes del curs és objectiu del Centre avaluar la feina feta. Des de la Comissió verda us volem demanar que ens hi ajudeu, per aquest motiu vàrem passar les enquestes a les famílies i a l’alumnat, i ara us demanem  que feu DIANA. l’ entrada de l’escola trobareu uns panells de diferent color  que indiquen els 4 àmbits a valorar . Cal agafar un gomet i fer diana. Com és habitual  en aquest joc,  les millors puntuacions cal posar-les al centre de la diana.

A la vegada teniu l’oportunitat de dir-hi la vostra. Per això hem pensat que podeu escriure allò que  hauriem de deixar de  fer i noves propostes .

Gràcies per la vostra col·laboració i finalment dir-vos que el proper dilluns dia 19 de juny se celebrarà l’ últim comitè ambiental d’aquest curs on es presentarà la feina feta, les conclusions de l’ avaluació i la proposta de que fer amb els guanys de l’ hort.

Molt bon estiu a tothom!