Sortim a veure la Volta Ciclista 2017

El passat dijous per la carretera c1412a va passar la Volta ciclista de Catalunya 2017 en la seva 4a etapa: Llívia- Igualada, distància recorreguda 194,300km.

A les 15.35h  de la tarda del dijous dia 23 de març, tot l’alumnat acompanyats dels tutors i mestres de l’escola vam anar a veure com passaven els ciclistes d’aquesta volta. Ens vam posar al costa del bar Trèvol, i … quins nervis! que divertit! Espectacular veure passar els mossos d’esquadra, que al veure’ns ens saludaven i feien sonar les sirenes de les seves motos! La premsa, en moto, portava unes càmeres enormes per enfocar bé. I els cotxes acompanyants dels ciclistes? Quantes rodes de recanvi damunt d’aquests cotxes!

Un helicòpter sobrevolava la cursa, el vam saludar, segur que els pilots ens van veure perquè volava ben baix.

El més impressionant va ser quan van passar els ciclistes que es van escapar del grup gran, i després tota la resta de ciclistes en un grup únic, tots junts amb el soroll de les cadenes, com si fossin abelles! Un parell de ciclistes van llançar l’ampolla d’aigua i em vam poder plegar una!! Serà un record d’aquesta Volta!!