Salut

SALUT A L’ESCOLA!

Amb l’inici del curs escolar, el Departament de Salut Pública de l’Ajuntament de Lleida, comença les activitats del Programa de salut escolar, consistents en:

– Revisió bucodental, als alumnes de 1r de primària.

– Vacuna contra l’Hepatitits A (VHA), als alumnes de 6è de primària.

– Vacuna contra la Varicel·la (VVZ), als alumnes de 6è de primària.

– Vacuna antimeningocòccica C conjugada (MCC), meningitis, als alumnes de 6è de primària.

– Vacuna contra el virus del papil·loma humà (VPH), a les noies de sisè curs de primària.

ADMINISTRACIÓ DE MEDICACIÓ A ALUMNES:

Segons la normativa vigent, per poder administrar medicació als alumnes cal que el pare, mare o tutor/a legal aporti una recepta o informe del metge o metgessa on consti el nom de l’alumne/a, la pauta d’administració i el nom del medicament que ha de prendre. Així mateix, cal aportar un escrit on es demani i s’autoritzi al personal del centre educatiu a administrar al fill o filla la medicació prescrita, sempre que sigui imprescindible la seva administració en horari lectiu d’acord amb la pauta esmentada.

En cas contrari, el centre no podrà atendre la petició.

Us adjuntem el model de l’autorització per l’administració de medicaments. Aquesta autorització l’heu de portar cada vegada que el personal de l’escola hagi d’administrar un medicament als vostres fills/es.

(Descarregar pdf)  AUTORITZACIÓ MEDICAMENTS