Fins sempre sisè!

El darrer dia de curs vam acomiadar els nostres alumnes de 6è. Els vam adreçar aquestes paraules:

El primer dia que vau començar l’escola acompanyats de la mà dels vostres pares, no us podíeu imaginar aquest moment. Aquest moment que semblava tan llunyà ha arribat i molts pensareu que ha passat volant. I és bo que sigui així perquè això vol dir que en tot aquest temps heu gaudit de moments especials, d’experiències que mai oblidareu. Avui tanqueu una etapa de la vostra vida i ens sentim orgullosos que hagueu arribat fins aquí després d’un llarg camí que hem recorregut junts, on hem compartit alegries, tristeses …..Durant aquests anys heu anat adquirint maduresa i eines suficients per poder fer un pas endavant i superar tots aquells reptes que la vida us posi i aconseguir els vostres somnis.

Però no és el final del camí. Us queden molts camins per recórrer, moltes experiències per viure, coses per descobrir, somnis per conquerir. No heu de defallir mai i sempre heu de mirar endavant amb el pas segur i decidit. No serà un camí fàcil i haureu de lluitar per allò que realment creieu. No n’hi ha prou en perseguir un somni heu de traçar un camí per aconseguir-lo. Haureu de ser valents i lluitar però amb il·lusió i esforç, anireu construint el vostre futur. La vida és una oportunitat, aprofiteu cada instant. Davant les adversitats no us rendiu, torneu a començar. Els errors que feu han de ser un aprenentatge per a vosaltres. Alguns de vosaltres ens heu trobat a mig camí. Heu vingut de països llunyans, parlant altres llengües i amb diferents cultures i costums. Heu estat un exemple d’esforç superació. Heu fet amics i heu fet una escola més rica en cultures i visions del nostre món.

Nosaltres, els mestres, us hem ajudat, us hem vist a créixer i n’estem orgullosos. Esperem formar part de la vostra memòria d’infantesa i ja sabeu que som aquí i que sempre sereu ben rebuts quan ens vingueu a veure.

MOLTA SORT I FINS SEMPRE