Today a Reader, Tomorrow a Leader

k2Today a reader, Tomorrow a leader és un projecte multilateral, en el qual participem cinc escoles de cinc diferents països, pretén engrescar els nostres alumnes en l’hàbit de la lectura, desenvolupant-los la comprensió lectora i alhora ampliant-ne els horitzons.

Amb aquest treball conjunt pretenem introduir als nostres alumnes en un ampli ventall d’estils literaris durant dos anys. Els proposem un contacte constant amb els llibres a fi de desenvolupar la seva habilitat lectora, enriquint el seu vocabulari i propiciar el raonament que permeti elaborar una interpretació personal i crítica del món.

En tractar-se d’un projecte europeu, també aportarà als nostres nens i nenes una pinzellada cultural dels nostres companys d’Estònia, Bèlgica, Polònia i Eslovàquia. Els objectius principals del projecte són:

• Motivar l’alumnat a llegir i interessar-se en la literatura pròpia de la seva edat
  • Desenvolupar estratègies de comprensió lectora
  • Desenvolupar l’expressió oral
  • Afavorir situacions on es parli en públic

Durant els dos anys de durada del projecte en podreu anar seguint el desenvolupament al web creat especialment per a l’ocasió per l’escola coordinadora del projecte, la Vöru Kesklinna Kool.

tallin-collage

Save