Hem aconseguit 367 llibres

carles puigdemont poridentidad

L’AMPA de l’escola va tirar endavant una campanya de mecenatge cultural anomenada ‘El teu llibre és a l’escola Pericot’. Tothom qui volia col·laborar ho podia fer a través de la botiga online de la Llibreria Geli tot comprant un dels llibres del catàleg creat pels mestres i pares de l’escola. A la campanya, que va cloure per Sant Jordi, hi han participat diverses personalitats i entitats vinculades a Girona, com ara el Molt Honorable President de la Generalitat, Carles Puigdemont, l’Alcaldessa de Girona, Marta Madrenas, els Germans Roca, Fundació Princesa de Girona, escriptors, periodistes, grups de música, entre d’altres. S’han aconseguit 367 llibres que donaran vida als prestatges de la biblioteca.

Podeu consultar el llistat sencer en aquest enllaç