1a trobada a Katerini

Durant l’última setmana de novembre, 4 mestres de l’escola, vam anar a Grècia a visitar l’escola municipal 19th de Katerini, per treballar el projecte Erasmus+ que hem iniciat aquest curs, Modern Odysseus in the arms of Europe.

Aquesta va ser la primera trobada del projecte, on es va presentar el programa, els objectius i les tasques a fer. A més vam realitzar un intercanvi pedagògic molt interessant amb els altres mestres que en formen part. Algunes de les activitats que vam realitzar van ser un seminari per crear contes basant-se en l’educació emocional i textos de Gardner,… Llegeix més»

PORTES OBERTES

Aquí hi trobareu tota la informació de la tarda de portes obertes de final del primer trimestre del curs 2018-19… Llegeix més»

Eleccions al Consell escolar 2018

Aquí trobareu tota la informació sobre el procés d’eleccions al consell escolar.

Calendari, dates clau:

• Inici del procés 5 de novembre de 2018.
  • Constitució de les meses electorals abans del 14 de novembre de 2018.
  • Presentació de candidatures fins 16 de novembre de 2018.
  • Votacions sector pares divendres 30 de… Llegeix més»