Ja ha arribat el Tió!!

img_6623

Divendres, 16 de desembre va arribar el Tió a la nostra escola. Els alumnes de primer el van anar a rebre a la parada de l’autobús. com que era un dia de fred i plujós, en Tió va optar per agafar el transport públic. Ara toca cuidar-lo i donar-li menjar per tenir-lo preparat per dijous. Benvingut Tió!

Festival de Tardor 2016

El passat 17 de setembre va tenir el Festival de Tardor 2016 a la nostra escola on petits i grans varen demostrar les seves habilitats com a ballarins. El festival va estar presentat pels alumnes de 6è. Per descomptat, a l’acte no hi van faltar els nostres gegants, la Periganta i en Pericot.

Recordeu que podeu veure i seguir tots els nostres videos al nostre canal de YouTube

Projecte patis

L’Escola Pericot és molt afortunada de poder comptar amb una AMPA com la que té. No sols arriba allà on les administracions queden curtes sinó que la seva embranzida i ganes de col·laborar amb el centre han quedat ben paleses en els esforços avocats a dotar els patis i zones d’esbarjo. Ens sentim molt recolzats i orgullosos de vosaltres. Les nostres més sinceres gràcies.… Llegeix més»