Menjador escolar

SERVEI MIGDIA:

L’espai de temps de migdia és de 12;30h a 15 hores per l’alumnat d’Educació Infantil i de Primària.

Disposem de servei de cuina pròpia.

Està gestionat per una empresa contractada pel Consell Escolar de l’Escola. L’empresa és Valors.

És un espai educatiu que complementa l’educació integral del nen/a. És un temps dedicat al descans, a l’oci, a participar en un seguit d’activitats lúdiques, a adquirir habilitats de relació social,….

Inclou diferents tipus d’activitats: dinar, descans, esbarjo, activitats organitzades, tallers i activitats extraescolars.

Menús per trimestre Activitats en el temps de migdia:
MENÚ SETEMBRE 2023 Aquest curs 2023/2024 en el temps de migdia, realitzaran el projecte pedagògic sobre les comarques de Catalunya. Aquest projecte s’iniciarà en octubre. Cada mes treballaran diferentes comarques. Ho tindreu tot explicat adjuntat en cada menú mensual.
MENÚ OCTUBRE 2023 Ara en el mes d’octubre coneixeran la comarca d’Osona.
MENÚ NOVEMBRE 2023

El mes de novembre tindrem un menú temàtic que ens transportarà al Maresme!

MENÚ DESEMBRE 2023 Amb el menú temàtic de desembre viatjarem fins al…Pallars Sobirà! El dia que dinarem un plat típic de la zona serà el 13 de Desembre, provant la escudella típica del Pallars.
MENÚ GENER 2024 Amb el menú temàtic de gener viatjarem fins a… La Conca de Barberà!
MENÚ FEBRER 2024 Aquest mes visitaran el Solsonés. I tractaran el tema de solucionar el problema de l’aigua amb sentit comú.
MENÚ MARÇ 2024 Amb el menú temàtic de març viatjarem fins al… Baix Empordà!
MENÚ ABRIL 2024 Amb el menú temàtic d’abril viatjarem fins al…Segrià!
MENÚ MAIG 2024 No disponible.
MENÚ JUNY 2024 No disponible.