Consell escolar

Composició del Consell Escolar

Representants sector mares/pares:  Xavier Domènech, Andrea Pino, Roger Cabré , Belinda Montes i Lidia Carbonell.

Representants sector professors/es: Edgard Ferré, Júlia Latorre, Elsa Escolano, Zaida Palau, Montse Perellon i Juan Lirio.

Representant sector AFA: Adriana Valls.

Representant sector PAS :  Carla Marín

Representant Municipal : Elena Mas.

Equip directiuDirector ; Lluís Garcia Mur, Cap d’estudis: Anna Delgado de Molina i Secretari acadèmic : Hugo Pérez-Porro.

Composició de les Comissions

Temps de migdia:

Representants de famílies: Belinda Montes (Consell escolar),  Marta Pinazo i  Mònica Tomé Representat de l’empresa de menjador : Ivan Casar i  Coordinadora del temps de migdia: Vanesa Quintana  i Lluís Mur (director) i Hugo Pérez-Porro (secretari acadèmic)

Comissió econòmica:

Xavi Domènech com a representant sector pares i mares del consell escolar, Elena Mas com a representant municipal i Lluís Mur (director) i Hugo Pérez-Porro (secretari acadèmic)

Comissió de convivència i comissió IDI

……. com a representant sector pares i mares del consell escolar, Lluís Mur, director i Anna Delgado de Molina com a  cap d’estudis i Júlia Latorre com a representant de mestres

Comissió de camí escolar:

Jordi García, com  representants de pares i mares i Lluis Mur director