Nova web

Ho hem aconseguit. Ja tenim una pàgina web activa i moderna. Us la presentem amb la il·lusió  que a partir d’ara podrem compartir la quantitat d’activitats, vivències…que vivim a l’escola.

Banc dels aliments

El Banc dels Aliments
Què és el Banc dels Aliments?
El Banc dels Aliments de Barcelona està gestionat per una fundació privada benèfica independent, i sense ànim de lucre, i el principal objectiu que té és recuperar els aliments i distribuir-los entre les entitats locals perquè els… Llegeix més»

Taller de la Tardor

El divendres 13 d’octubre, els nens i nenes, van decorar l’escola de tardor.
Es van organitzar diferents tallers. Cada un tenia un objectiu i una tècnica plàstica diferent.
L’alumnat es va agrupar per cicles.
Fotos dels tallers

PROVES CANGUR

Ja fa un parell de cursos que l’escola participa en les anomenades Proves Cangur. Són unes proves de caire matemàtic que organitza la Societat Catalana de Matemàtiques. Els organitzadors defineixen el concurs d’aquesta manera:
“La prova té format de concurs, però el seu autèntic objectiu és… Llegeix més»

Hotel dels insectes

Què és un hotel d’insectes?
L’hotel dels insectes és una caseta per donar refugi als insectes. Allà hi fan els nius per viure i protegir-se del fred. Es poden construir en horts, terrasses o balcons. Hi ha moltes menes d’hotels i es construeixen amb materials que… Llegeix més»

Banc dels aliments

La Comunitat Educativa de l’Escola Pau Vila cada any col·laborem en Campanyes solidàries.

Aquest mes de febrer hem col·laborat en el “ Gran Recapte d’Aliments a Catalunya “… Llegeix més»