Èxit total en l’Europea Wine Championship 2017
by Secretaria Escola - Saturday, 22 April 2017, 5:34 PM

Els dos alumnes de l'escola, Edgar Galindo Toro i Nil Font Forns han participat de manera molt destacada en el 12è Wine Championship celebrat aquest 19,20 i 21 d'abril al Lycée Viticole d’Avize AVIZE VITI CAMPUS, al cor de la Champagne. Els resultats d'ambdós alumnes han estat molt bons, essent en Nil Font el guanyador general de les proves d'enologia, viticultura, laboratori i tast, entre 70 participants (estudiants d'entre 18 i 25 anys), que representaven 35 escoles vitícoles de 10 països europeus.

Dilluns que ve els podrem felicitar en persona.

Edgar Galindo i Nil Font

XIIè Europea Wine Championship 2017
by Secretaria Escola - Saturday, 22 April 2017, 5:20 PM

Aquests dies s'està celebrant en el AVIZE VITI CAMPUS, a prop d’Épernay (Champagne), el XIIè Europea Wine Championship 2017 (EWC2017), campionat vitivinícola per a joves estudiants de viticultura i enologia.

Hi participen 35 escoles de la majoria de països europeus, d'Espanya les escoles de Galícia, Canàries, Extremadura i Aragó. I evidentment, la nostra escola representada pels alumnes de 2n del CFGS de Vitivinicultura Edgar Galindo i Nil Font, acompanyats per en Joan Solé, responsable de mobilitat internacional.

Dilluns ja els tindrem entre nosaltres, a veure que ens expliquen.

Edgar Galindo, Joan Solé i Nil Font

PORTES OBERTES 2017
by Secretaria Escola - Friday, 24 March 2017, 8:22 AM

Veniu a gaudir de la festa, us esperem a tots!

Portes obertes Espiells 2017