Skip notícies del lloc

JORNADA CANVI CLIMÀTIC I VITICULTURA
by Secretaria Escola - Friday, 20 May 2016, 9:37 AM

A la Jornada es faran dues ponències, es presentaran les idees innovadores pel canvi climàtic premiades pel concurs convocat per la regidoria de mediambient de Sant Sadurní d'Anoia i es lliuraran  els premis.

JORNADA DE PORTES OBERTES – EL DIA DESPRÉS
by Secretaria Escola - Wednesday, 20 April 2016, 4:25 PM

La jornada de portes obertes ha estat un èxit. Moltes gràcies als que hi heu pogut participar i col·laborar.

Els alumnes en front de l'escola

Respecte al premi Eduard Vendrell i Baqués, els guanyadors del la XVII edició, han estat els ex-alumnes Montserrat Ines i Ramon Bonet pel projecte titulat: “Influència de les tècniques d’inoculació i co-inoculació de llevats i bacteris en la cinètica fermentativa i el vi negre final”. El projecte estudia les alternatives de guiatge de les fermentacions tot introduint els bacteris làctics en les primeres etapes de fermentació alcohòlica respecte al procediment habitual de fermentació malolàctica que es realitza posteriorment.

El jurat del premi també va concedir dos accèssits per treballs de recerca:

-    “El vi de la terra a l’aire” de Julià Rafecas, que versa sobre el procés d’...

Read the rest of this topic
(158 words)

JORNADA DE PORTES OBERTES
by Secretaria Escola - Wednesday, 13 April 2016, 7:37 PM

Comptem amb tots vosaltres perquè la jornada sigui un èxit. Gràcies per la implicació i feina que esteu fent.

Cartell de la jornada

Skip course categories