Picture of Secretaria Escola
PORTA D'EMERGÈNCIA SALA CAFÈ.
by Secretaria Escola - Tuesday, 10 October 2017, 4:23 PM

SEGURETAT A L'ESCOLA. PORTA EMERGÈNCIA SALA DEL CAFÈ

Benvolguts alumnes,

Com ja sabeu, per què heu estat informats a través de les tutories, us demanem un altre cop:

NO DEIXAR LA PORTA D'EMERGÈNCIA ENTRE OBERTA!!!

Si es deixa la porta entre oberta, es pot obrir des de fòra, això pot supossar una possible entrada de persones alienes a l'escola que no podem controlar.

LA PORTA ÉS D'ÚS PER SORTIDA D'EMERGÈNCIA!!!

Per tant us demanem si us plau que respecteu la normativa d'ús de l'escola pel que fa aquesta porta d'emergència, sobretot per motius de seguretat i de bon funcionament.

Per esmorzar o sortir a fòra entre classes o a l'hora de patí, podeu sortir per l'entrada principal o el pati de Premses.

Entre tots podrem gaudir i conservar millor l'escola!

Read the rest of this topic
(129 words)

CAVATAST
by Secretaria Escola - Friday, 6 October 2017, 1:00 PM

AVUI COMENÇA EL CAVATAST,

Gaudiu del tast de la mostra de caves i de les moltes activitats programades.

CANVI RECORREGUT BUS SETMANA DEL CAVATAST
by Secretaria Escola - Wednesday, 4 October 2017, 2:08 PM

Hola, benvolguts alumnes,

Aquesta cap de setmana es celebra el cavatast i queden tancats del recorregut del bus alguns carrers, pel que afecta amb algunes parades que no es fan. Estem a l'espera que l'ajuntament ens confirmi el recorregut, però possiblement sigui aquest:

Canvis des de Pont Romà, el bus pujarà pel carrer baríton Matías Ferret, trenca a mà dreta Passeig Can Ferrer, i encara direcció al barri de Vilarnau.

No sabem quines són les noves parades, tot i que es possible que una estigui prop de la piscina.