Jornades per la Diversitat Educativa (14 d’abril) i Festival de la infància i la joventut (21 d’abril)

Des del Consell d’Infants ens conviden:
Diumenge 14 d’abril: lectura del manifest del Consell d’Infants en el marc de les Jornades per la Diversitat Educativa 2024.
• De 9.30h a 11h aprox.
• Davant del pavelló Miquel Poblet
• Després de la lectura del manifest podeu participar de la Cursa per la… Llegeix més»

21 de març: Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial

Avui 21 de març és el Dia Internacional de l’Eliminació de la Discriminació Racial. Des del Punt més que lila i per iniciativa d’un grup d’alumnat racialitzat s’han realitzat una sèrie d’acció per visibilitzar-ho. Entre aquestes accions s’ha llegit un manifest escrit per la Daniela… Llegeix més»

🍫 XOCOLATADA SOLIDÀRIA I RECOLLIDA DE LLIBRES A L’ESCOLA! 📚

Estimades famílies de l’escola,

Us convidem a participar en una activitat molt especial i solidària que ens omplirà de dolços moments i alhora contribuirà a enriquir la biblioteca de l’escola.

Què?
Una xocolatada solidària amb recollida de llibres.

Quan?
El proper divendres 19 de gener.

On?
Ens trobarem a la porta de… Llegeix més»