La sensibilització i la inclusió al GLOBAL BASKET (5è de Primària)

Els alumnes de 5è hem fet una sortida al Global Basket de Sabadell, club de bàsquet amb cadira de rodes que entrena al Pavelló del Nord de Sabadell. Durant la sessió els alumnes van realitzar diferents activitats que anaven des de la vessant més exclusiva a la més inclusiva. Acabant realitzant jocs i partidets on alumnes a peu i alumnes amb cadira de rodes poguessin compartir el mateix espai, al mateix temps i el mateix joc, amb igualtat de condicions. Per què tothom som capaços de poder jugar i compartir amb l’objectiu de passar una bona estona fent esport. El Sergio Domènech (professor d’educació física) va dirigir la sessió, des d’aquí el nostre agraïment per les seves aportacions i consells, ens va fer reflexionar sobre els conceptes “normalitat” “necessitat”, “oportunitats”, “inclusió”, “sensibilització” i “respecte”. Alhora volem agrair a la Natàlia, el Carles i l’Adrià (jugadors federats de bàsquet en cadira de rodes), les explicacions sobre les seves experiències i el compartir amb nosaltres aquesta vivència. I a José Mª (manteniment de cadires) i en Raúl (Team manager) per la seva col·laboració.