Jornades Culturals a Primària

Els/les alumnes de primària van poder gaudir d’unes jornades plenes d’activitats i de tallers entorn la temàtica “Un món de contes”. Durant els dies 6,7 i 8 de febrer, els/les alumnes van poder realitzar diferents tallers manipulatius en diferents grups cooperatius representats per edats compreses els 6 i 12 anys. Els tallers que van poder fer giraven entorn a tres grans activitats:

-La construcció d’un teatre amb ombres xineses a partir del conte ” Quin gust té la lluna?”

-La confecció d’un conte inventat  ben original a partir de capses sorpreses.

-La creació d’un “Story Cub” per conèixer els contes populars i, la posterior representació oral d’aquests.

A més, els/les alumnes han pogut escoltar contes populars d’altres cultures en les seves respectives llengües. Ha estat molt curiós i interessant!

A les tardes, gràcies a la col·laboració de famílies de l’escola, els infants van poder gaudir d’una gimcana de contes explicats en diferents llengües. Ens han explicat contes en català, castellà, anglès, portuguès, rus, llenguatge de signes, francés i àrab. Ha estat una experiència molt maca i els/les alumnes s’ho van passar d’allò més bé! Ja estem impacients per preparar les jornades culturals del curs vinent!

Mireu, mireu!