INICI DE LES JORNADES CULTURALS “UN MÓN DE CONTES” I ARRIBADA DEL REI CARNESTOLTES AL MAS BOADELLA!

Ahir dilluns 5 de febrer vam donar el tret de sortida a les jornades culturals! Al llarg d’aquesta setmana, els alumnes podran realitzar diferents tallers relacionats amb la temàtica “Un món de contes”. Estigueu atents/es perquè anirem penjant les fotos dels diferents tallers!

Així mateix, la pluja no va poder impedir que el Rei Carnestoltes arribés a la nostra escola! Els alumnes de 6è van llegir el pregó d’inici d’aquesta festa i ens van informar de les consignes que el Rei Carnestoltes havia preparat per  tots/es nosaltres. Presteu atenció:

-Per dimarts complements de dormir haureu  de portar, o si no la cara us haurem de pintar!

-El dimecres amb la cara o el cap decorat haurem de venir, si no voleu que els Passafestes la cara us haguem de tenyir.

-El dijous amb la roba del revés vindrem o si no, la cara us embrutarem.