ENS INICIEM AL MÓN DEL CIRC

Durant el mes de gener, els alumnes de 1r de primària han pogut conèixer una mica més d’aprop el món del circ.

Hem realitzat un taller de tres sessions en el qual hem après, o almenys ho hem intentat, a fer malabars amb tres pilotes. Pel fet  que són alumnes de cicle incial,no tots han aconseguit l’objectiu final peò us puc ben assegurar que han gaudit d’allò més jugant amb els mocadors i les pilotes. D’altres, ho han aconseguit i han marxat a casa molt contents.

Per aconseguir aprendre a fer malabars amb tres pilotes, hem començat experimentant i explorant fent volar un, dos i tres mocadors progressivament. Hem jugat individualment, per parelles i en grups de tres intercanviant els mocadors de mà i de persona. Un cop hem dominat el mocador, hem introduit les pilotes també de una fins a tres.

Durant tot el taller, els nens i nenes s’han divertit molt, han pogut tocar, veure i jugar amb material propi del món del circ i sobretot han pogut passar una bona estona jugant i aprenent a fer malabars amb els companys de la classe.

Per aquells més ambiciosos, poden practicar amb mandarines, pilotes de tennis o qualsevol objecte similar.