Preinscripció 2018-2019

El calendari de preinscripció és el següent:

Calendari de preinscripció 2018-2019
                       Segon cicle d’educació infantil i ensenyament obligatori

Difusió… Llegeix més»

Sant Jordi 2018

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola. Ha estat un gran dia ple d’activitats relacionades amb el tema.
Durant el matí, hem celebrat els segon jocs florals on per cursos hem explicat els escrits que hem elaborat per la nostra Revista del Mas… Llegeix més»

CONEIXEM ELS EDIFICIS SOSTENIBLES

El dimarts 10 i el dijous 12 d’abril a la tarda va venir a l’escola el Xavi Rodríguez, arquitecte tècnic de professió, per fer-nos una xerrada sobre els principis de l’arquitectura sostenible amb l’objectiu d’obtenir els coneixements teòrics bàsics per poder començar amb el nostre… Llegeix més»

L’ÓS PANDA 4tB

Els alumnes de 4tB aquesta setmana estem treballant una mica diferent.
Hem començat a fer el projecte del nom de la nostra classe mitjançant una notícia de l’ós panda.
Ha sigut molt interessant i  cada vegada farem més coses.
Fins aviat!

En aquest enllaç podeu visualitzar algunes fotografies de… Llegeix més»

VISITA A LA BIBLIOTECA DE PONENT

Els nens i nenes de segon  hem anat a la biblioteca de Ponent a fer unes activitats relacionades amb la poesia.
Hem endreçat endevinalles i les hem resolt, hem dit rodolins amb el nostre nom i també hem fet rodolins aparellant paraules segons la seva rima…
També… Llegeix més»

BARCELONA MODERNISTA

Divendres dia 9 de març de 2018 els alumnes de sisè vam anar d’excursió a Barcelona i vam fer una ruta per conèixer el modernisme. Primer, vam anar al Park Güell, després vam fer la visita a la Sagrada Família i, finalment, vam fer una… Llegeix més»

VISITEM LA FÀBRICA COLA CAO

El passat divendres 16 de març, els alumnes de 3r van anar d’excursió a la fàbrica Cola Cao de Parets del Vallès.
Aprofitant que a l’àrea de coneixement del medi natural estem treballant el tema de l’alimentació i dels aliments derivats, vam poder conèixer de primera… Llegeix més»

Colònies de 2n

Els nens i nenes de 2n ja hem arribat a Can Ribes. La casa de colònies és molt maca. Hi ha una granja amb animals i una plaça on hem pogut jugar una estona abans de dinar.
Aquesta tarda començarem amb les activitats dels indis i… Llegeix més»

SABADELL, A L’ÈPOCA MODERNA

Els alumnes de 6è A, 6è B i 6è C de l’Escola Mas Boadella vam fer l’activitat de “Sabadell, a l’època moderna” els dies 21, 19 i 23 de febrer, respectivament, per complementar el projecte fet a l’aula: “Expedició per la història de la humanitat”.
La… Llegeix més»