ACROSPORT 5è

Dansa? Acrobàcies? Figures humanes? Equilibri? Força? Agilitat? Treball en equip?

ACROSPORT, això és el que han après els alumnes de cinquè. La col·laboració, la cooperació, la comunicació i el treball en equip formen part de l’esport denominat Acrosport. Una fusió entre la dansa i l’aeròbic… Llegeix més»

8ª TROBADA DE FLABIOLAIRES ESCOLARS

L’alumnat de 5è ha participat un any més a la Trobada de Flabiolaires Escolars que aquest any s’ha celebrat a Sant Quirze. Més de 500 alumnes de diverses escoles de Sabadell, Masnou, Organyà, Palafrugell, Sils, Viladrau-Taradell i Sant Quirze s’han trobat una vegada més per… Llegeix més»

6 è: LLUMS, OMBRES I COLORS

UN NOU REPTE A EDUCACIÓ FÍSICA: Llums, ombres i colors
 A educació física ens movem, fem esport, realitzem jocs i tot tipus d’activitats però també experimentem amb diferents tècniques d’expressió i comunicació.
Aquest curs els alumnes de sisè ens hem endinsat en una nova experiència.… Llegeix més»

Sant Jordi 2017

Avui hem celebrat la diada de Sant Jordi a l’escola. Ha estat un gran dia ple d’activitats relacionades amb el tema.
Durant el matí, hem celebrat els nostres primers jocs florals on per cursos hem explicat els escrits que hem elaborat per la nostra segona Revista… Llegeix més»

GLOBAL BÀSKET – 5è

La sensibilització i la inclusió al GLOBAL BASKET

Els alumnes de 5è hem fet una sortida al Global Basket de Sabadell, club de bàsquet amb cadira de rodes. Vam realitzar jocs i activitats esportives conjuntament, on els alumnes anaven amb i sense cadira de rodes,… Llegeix més»

P5 ANEM AL MUSEU PALEONTOLÒGIC

Els pingüins i els dofins vam anar d’excursió al Museu Paleontològic de Sabadell.
Vam poder veure com eren els dinosaures a Catalunya i també un esquelet gegant de Triceratops. A més, vam poder tocar fòssils de dinosaure de veritat!
Ara ja som uns experts en dinosaures!

Llegeix més»

Sessió conjunta: Psicomotricitat

CAVALLS I COCODRILS
Avui ha estat l’última sessió de psicomotricitat d’aquest segon trimestre. Ha estat una sessió especial, hem anat al gimnàs Cavalls i Cocodrils alhora per poder gaudir d’un munt d’experiències motrius, sensorials i emocionals compartint aquest espai, el material i el temps conjuntament.

– Llegeix més»

INICIEM EL PORTAFOLI DIGITAL A TERCER

Un cop recollides les autoritzacions, donem pas a la inauguració del nostre portafoli digital que, com recordareu, és un recull d’alguns dels treballs realitzats pels alumnes.
Amb això, no es pretén donar lloc a una competició en la qual es dilucidi qui presenta la millor tasca.
Per… Llegeix més»

SORTIDA AL MUSEU DEL GAS

El 16 i 17 de març els alumnes de Tercer vam fer una sortida al museu del Gas de Sabadell per gaudir de l’activitat “Les energies del futur”.
Primer, vam veure un vídeo que donava resposta a les següents preguntes:
Quines energies utilitzem en l’actualitat? Sabem què… Llegeix més»