ULTIMATE, UN ESPORT DE VALORS

Durant el primer trimestre del curs els alumnes de sisè van realitzar dues sessions dinamitzades per un tècnic d’Ultimate i van continuar aprenent aquest esport a les sessions d’educació física. Aquest, caracteritzat per la importància que es dóna al resultat dels partits pels valors de… Llegeix més»

LA CLASSE DE PRINCESES I CAVALLERS I LA DELS DINOSAURES FAN PSICOMOTRICITAT A LA PISTA COBERTA D’ATLETISME DE CATALUNYA (SABADELL)

Els i les alumnes de P5 van anar a la Pista Coberta de Catalunya (Sabadell) a realitzar una “macrosessió” de psicomotricitat. Compartint l’espai amb altres escoles de la ciutat, els infants van participar de les activitats preparades realitzant tot tipus d’habilitats motrius, exercicis relacionats amb… Llegeix més»

CANTANIA 2018

Cantània ja s’apropa. Només recordar que nosaltres participem el dijous 7 de juny a les 11:30 a la Sala gran de l’Auditori de Barcelona.
Aquest any la temàtica gira al voltant de la creació de l’univers.
La roba per participar a la Cantània 2018 és:

Colònies P-5

Els nens i nenes de P-5 ja han arribat a la casa de colònies i ja han començat les activitats. Com sempre podeu anar seguint l’enllaç de les fotos per no perdre cap detall de tot el que fan a la casa de colònies.
Ja podeu… Llegeix més»

DANONE 2n

Els nens i nenes de segon vam anar a visitar la fàbrica DANONE.
Vam aprendre moltes coses sobre l’elaboració del iogurt, el seu origen, on es comprava abans i per què servia.
Ens vam vestir com científics i vam entrar a la fàbrica.
També vam estar al laboratori… Llegeix més»