Informació per a les famílies sobre l’avaluació a l’educació primària.

El Departament d’Ensenyament ha posat en marxa aquest curs un nou procés d’avaluació en l’educació primària amb l’objectiu d’adequar-la a les competències bàsiques desplegades en el decret de currículum de l’educació primària de 2015. Aquesta avaluació dóna resposta al canvi en la manera d’aprendre, que ara es fa en funció de les competències, és a dir, conceptes, destreses, habilitats i capacitats.

Teniu més informació en aquest enllaç:

LES NOSTRES MANDALES CORPORALS (2n)

Aquesta setmana, a educació física hem treballat la construcció de mandales corporals amb els alumnes de segon. Ens ha permès crear ambients amb els nens de confiança, d’afecte, de contacte/cos, de joc i, com no, de riure.
A partir de la creació d’aquests ambients,  en petits… Llegeix més»

TEATRE A LA SALA

El passat 5 de juny, tot l’alumnat de Cicle Mitjà i Superior vam poder gaudir de les representacions de les nostres companyes i companys. Van ser unes actuacions molt àgils, divertides i amb bona qualitat.
Aquestes representacions formen part de la Mostra de Teatre escolar… Llegeix més»

Tercer visita l’Ajuntament

Aquest mes de maig de 2017 les nenes i els nens de 3rB del Mas Boadella hem visitat l’Ajuntament de Sabadell.
Primer, hem treballat al carrer per conèixer una mica més la nostra ciutat. Així, hem buscat els dos edificis que un dia varen ser ajuntaments… Llegeix més»

ACROSPORT 5è

Dansa? Acrobàcies? Figures humanes? Equilibri? Força? Agilitat? Treball en equip?

ACROSPORT, això és el que han après els alumnes de cinquè. La col·laboració, la cooperació, la comunicació i el treball en equip formen part de l’esport denominat Acrosport. Una fusió entre la dansa i l’aeròbic… Llegeix més»

8ª TROBADA DE FLABIOLAIRES ESCOLARS

L’alumnat de 5è ha participat un any més a la Trobada de Flabiolaires Escolars que aquest any s’ha celebrat a Sant Quirze. Més de 500 alumnes de diverses escoles de Sabadell, Masnou, Organyà, Palafrugell, Sils, Viladrau-Taradell i Sant Quirze s’han trobat una vegada més per… Llegeix més»