Activitat de l’Embarcada

El passat divendres 18 de maig, coincidint amb la setmana de l’embarcada, ens ha visitat el grup de cultura popular del ball de cercolets (composat per alumnes d’altres cursos de l’escola).
Als alumnes d’Educació infantil els ha agradat molt participar i poder conèixer de més a prop… Llegeix més»

Jornades Culturals i Sant Jordi

La setmana passada va ser molt intensa. El dilluns 23 d’abril vam celebrar Sant Jordi amb diferents activitats i vam iniciar unes Jornades Culturals basades en les matemàtiques.
Dilluns, 23 d’abril:
Els alumnes de 2n d’Educació Primària van anar per les classes (des de P3 a 3r) a… Llegeix més»

Festa de la Bicicleta 2018!

Benvolgudes famílies,

Un any més ens dirigim a vosaltres per a explicar-vos l’organització de la Festa de la Bicicleta que tindrà lloc el diumenge 27 de maig de 2018 al Vendrell.
L’Any 2018 ha estat declarat l’Any Internacional dels Esculls de Corall pel Programa de les Nacions Unides pel Medi Ambient. Els esculls coral·lins són en l’actualitat un… Llegeix més»

Visita dels guardes forestals!

El passat dimecres 18 d’abril a la tarda els alumnes d’educació infantil vam rebre la visita d’una brigada d’agents forestals voluntaris que ens van venir a explicar quin era el seu ofici.
En un principi, aquesta era una activitat dirigida als alumnes de P4, que estan… Llegeix més»