Festivals de Final de Curs

El dilluns 18 i el dimarts 19 de juny vam celebrar els festivals de final de curs de l’escola.
Educació Infantil i Cicle Inicial ho va fer el dilluns, i Cicle Mitjà i Cicle Superior el dimarts.
Aquí teniu els enllaços als vídeos amb les actuacions de… Llegeix més»

76a Festa de la Bicicleta!

Avui, diumenge 27 de maig, hem participat a la 76a edició de la Festa de la Bicicleta del Vendrell amb una carrossa la mar d’original.
L’Any 2018 ha estat declarat l’Any Internacional dels Esculls de Corall pel Programa de les Nacions Unides pel Medi Ambient. Els esculls coral·lins són en l’actualitat un dels ecosistemes més… Llegeix més»

Activitat de l’Embarcada

El passat divendres 18 de maig, coincidint amb la setmana de l’embarcada, ens ha visitat el grup de cultura popular del ball de cercolets (composat per alumnes d’altres cursos de l’escola).
Als alumnes d’Educació infantil els ha agradat molt participar i poder conèixer de més a prop… Llegeix més»