DIADA DE SANT JORDI 2024

L’alumnat d’I3 fins a 4t  ha començat la jornada visitant les parades de Sant Jordi i gaudint de l’espectacle de la plaça.
Mentre a l’escola, cicle superior preparava unes roses de llaminaduresben dolces, per vendre a les 12 i a les 17 davant de l’escola.

A la tarda l’assemblea de l’alumnat ha presentat els tallers de Sant Jordi que es farien i les guanyadores del concurs literari Joan Triadú 2024, en la categoria de prosa, han llegit les seves obres.
1r premi: JÚLIA MARTÍNEZ GARCÍA – L’aventura d’en Kill.
3r premi: FIORELLA DI LOLLO LORENZO – El somni de la Lily.
Moltes felicitats!!

Agraïm a les famílies de la nostra escola l’organització d’uns divertits tallers, adaptats a totes les edats:
Punts de llibre
Memory
Dòmino i sudoku
Explicació de contes
Ruleta de St. Jordi
Creació d’històries inventades

Moltes gràcies.… Llegeix més»

EASTER HUNT

L’alumnat de 4t ha celebrat l’arribada de la Pasqua compartint uns quants jocs en anglès:
Bunny race, spell the words, the gunslinger, sing an English song, decorate the Easter egg and the egg race.
Ha estat una tarda diferent per compartir aprenentatges i diversió.
HAPPY EASTER!