PREINSCRIPCIÓ I MATRÍCULA 2024-2025 DEL 6 AL 20 DE MARÇ

Si escolliu la nostra escola per escolaritzar els vostres fills i filles, a la sol·licitud us demanarà el codi del centre, que en el nostre cas és el 08000153. I si viviu a Arenys de Mar marqueu sempre “Mateixa Zona Educativa”.

Ja teniu alguna informació actualitzada al Web del Departament d’Educació: Departament d’Educació – informació

Com has de fer la preinscripció? Com emplenar la sol·licitud de preinscripció? ENLLAÇ tutorials Departament

Per qualsevol consulta us atendrem. Podeu trucar i preguntar per Secretaria als tfn. 93 792 28 02 o bé  93 795 97 75

CALENDARI

CALENDARI PREINSCRIPCIÓ DATES PUBLICACIÓ
Publicació oferta inicial de places 5 de març OFERTA_INICIAL_05-03-24
Presentació i/o modificació de sol·licituds (telemàtica) 6 al 20 de març enllaç
Presentació documentació pendent a la sol·licitud fins al 22 de març
Publicació de la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional 17 d’abril
Presentació de reclamacions a la llista amb la puntuació provisional 17 al 22 d’abril
Publicació de la llista amb la puntuació, un cop resoltes les reclamacions 25 d’abril
Sorteig 30 d’abril
Publicació de la llista ordenada 2 de maig
Publicació oferta final 7 de juny
Publicació de la llista d’admesos i la llista d’espera
10 de juny
​​Període de matriculació  del 18 al 26 de juny  CAL DEMANAR HORA
SOL·LICITUD D’ADMISSIÓ FORA DEL PROCÉS DE PREINSCRIPCIÓ 2023-24   Sol·licitud Admissió 2023-204

INFORMACIÓ

PREINSCRIPCIÓ –  SOL·LICITUD, CRITERIS D’ASSIGNACIÓ I DOCUMENTACIÓ
SOL·LICITUD DE PREINSCRIPCIÓ ELECTRÒNICA

Per poder utilitzar la sol·licitud electrònica, el tutor/a legal s’ha d’identificar mitjançant un certificat digital, com ara el DNIe o el sistema d’identificació IdCAT Mòbil.

• SOL·LICITUD MITJANÇANT EL FORMULARI EN SUPORT INFORMÀTIC

Caldrà escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

Departament d’Educació – Prepara la documentació

Documentació identificativa:

• DNI/NIE/PASS dels pares / mares / tutors
  • DNI/NIE/PASS del nen/a (si en té)
  • Llibre de família si l’alumne no té número identificador RALC (IDALU)
  • Si l’alumne ja ha estat escolaritzat a Catalunya caldrà el número identificador RALC (IDALU)

Departament d’Educació – Preinscripció-puntuació barem

Documentació criteris prioritaris:

• Si el fill/a que opta a la plaça té germà/ns que ja estan estudiant al centre sol·licitat (50 punts) No cal document justificatiu.
  • Per justificar la proximitat del domicili habitual a l’escola (30 punts) Tot Arenys de Mar es considera la mateixa Zona Educativa la qual són els 30 punts. Si no es poden obtenir les dades del padró per consulta automatitzada del padró cal acreditar la residència adjuntant un certificat o volant de convivència de l’alumne
  • Per acreditar la proximitat del lloc de feina del pare, la mare o el tutor legal a l’escola (20 punts)  contracte laboral o un certificat emès per l’empresa.
  • Per justificar la renda garantida de ciutadania (15 punts) Aportació de documents com la certificació o la resolució emesa pel Departament de Drets Socials.

Documentació criteris complementaris:

• Per acreditar que el pare, mare o tutor treballa al centre educatiu (10 punts). No cal document justificatiu.
  • Per acreditar que l’alumne forma part d’una família nombrosa (10 punts) aquesta informació es validarà mitjançant consultes interadministratives quan es faci la sol·licitud de preinscripció. Només quan no sigui possible validar-ho o es tracti de títols emesos per altres comunitats autònomes, caldrà adjuntar el títol.
  • Per acreditar que l’alumne forma part d’una família monoparental (10 punts) aquesta informació es validarà mitjançant consultes interadministratives quan es faci la sol·licitud de preinscripció. Només quan no sigui possible validar-ho o es tracti de títols emesos per altres comunitats autònomes, caldrà adjuntar el títol.
  • El fet d’haver nascut en un part múltiple (10 punts) s’acredita amb el llibre de família.
  • La situació d’acolliment familiar (10 punts) s’acredita amb la resolució d’acolliment del Departament de Drets Socials.
  • Per acreditar que un membre de la unitat familiar té una discapacitat.(15 punts) Aquest supòsit inclou la discapacitat igual o superior al 33 % de l’alumne, del pare o la mare o d’algun germà o germana, i es valida mitjançant consultes interadministratives. Només quan no sigui possible validar-ho o es tracti de títols emesos per altres comunitats autònomes, caldrà adjuntar el document.
  • La condició de víctima de violència de gènere o de terrorisme (10 punts)  s’acredita amb la sentència judicial de qualsevol ordre jurisdiccional.

Documentació que cal adjuntar a la matricula:

• Targeta sanitària o equivalent
  • Carnet de vacunes