Preinscripció i Matrícula 2024-2025

Recordem que si vols ajuda per realitzar la preinscripció al centre, pots contactar amb administració (977547807) i sol·licitar una cita prèvia per la realització del tràmit.
O sinó pots seguir els passos següents per realitzar la preinscripció en línia des de casa.

OFERTA DE PLACES

Podeu trobar… Llegeix més»

VII TROBADA LÚDICA DE PONENT

El passat 7 de març, l’alumnat de sisè va participar de la jornada esportiva organitzada pel Pla Educatiu d’Entorn de Tarragona. Durant tot el matí vam participar de les diferents activitats esportives dinamitzades pel professorat i l’alumnat de l’institut Cal·lípolis i de la Universitat Rovira… Llegeix més»

DIA DE LA DONA – 5È

Els i les alumnes de 5è durant un parell de setmanes hem treballant sobre el feminisme i el dia de la dona.
Hem fet un quants debats i parlat sobre la diferència entre feminisme i masclisme.
L’esport és cosa d’homes? Hi ha vida més enllà del futbol? Les dones fan… Llegeix més»