AMPA

• A l’escola hi ha una Associació de Mares i Pares d’alumnes (AMPA) que organitza, sense ànim de lucre i de forma desinteressada,  una sèrie d’activitats fora de l’horari escolar que complementen l’educació dels vostres fills i filles.
  • L’AMPA fa arribar a principis de curs la proposta d’activitats extraescolars per al curs.
  • L’AMPA gestiona la venda de samarretes i xandalls.
    Col·labora en les festes que fem tant en horari escolar com extraescolar.
    Organitza la Festa de sisè i la de Fi de Curs.
    Decora l’Escola segons les estacions i festes.
    Organitza els berenars dels divendres per recollir diners per les colònies de sisè.
    Ven loteria de Nadal amb la finalitat d’ajudar a la financiació de les colònies.
    Participa en les Jornades Culturals.
    Ciol·labora en la preparació de la Fruita en la campanyan de la fruita a l’Escola.
    Col·labora amb els docents en activitats d’ensenyament-aprenentatge amb l’alumnat.
    Participa en la gestió de la Biblioteca Escolar.
    Financia formació pels docents
    Compra material per l’Escola (construccions, llibres…).
    des de l’Equip Directiu volem agrair a l’AMPA tots els esforços que fa per consolidar la nostra Comunitat Educativa.