Activitats extraescolars

Les activitats extraescolars es proposen com un complement a la formació i educació de l’alumnat del centre, oferint els mitjans per a que puguin descobrir i potenciar les seves capacitats i habilitats tant psicomotrius com intel·lectuals, millorant la seva salut física i mental.

Paral·lelament es desenvolupa una tasca molt important en el terreny de l´autodisciplina, el respecte envers els altres i la capacitat de treballar en equip, molt importants a la nostra societat.

En aquest ambient “sà i controlat” poden crear oportunitats per a ampliar i millorar les relacions entre els alumnes del mateix centre, i  desenvolupar activitats que afavoreixin la seva autonomia i autoestima.

Totes les activitats extraescolars estan destinades per a nens i nenes des de P3 fins a 6è curs i  estan totalment organitzades i controlades per personal qualificat que disposa del títol corresponent.