Formació mestres: Impuls per la Lectura (ILEC)

Piramide de la lectura

La nostra escola participa en un projecte d’innovació que té com a objectiu la millora de l’èxit escolar de tot l’alumnat. El projecte vol potenciar la lectura sistemàtica en totes les àrees i matèries del currículum al llarg de tota l’escolaritat bàsica per augmentar la competència comunicativa i lingüística i el desenvolupament de l’hàbit lector dels infants i joves, sense oblidar que la competència lectora és la base de molts aprenentatges i un requisit per participar amb èxit en bona part dels àmbits de la vida adulta. Amb aquesta finalitat l’impuls per la lectura es basa inicialment en “El Gust per Llegir”.

Tota l’escola dediquem diàriament 30 minuts a la lectura de les 15h a les 15:30. Parlem de llibres, expliquem contes, llegim revistes i diaris.

Aquesta formació té una durada de tres cursos escolars. Nosaltres comencem aquest curs 1016/17. I us anirem informant al llarg d’ell.

De nou, prediquem amb l’exemple i ens ho passem molt bé llegint i parlant de llibres.

Us presentem la piràmide de la lectura: Hi esteu convidats! Us apunteu? Escolteu als vostres fills quan llegeixen o bé llegiu en veu alta, expliqueu històries…

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *