1R VA D’EXCURSIÓ A LA GRANJA

El dia 9 de novembre la classe dels cavalls vam anar a la Granja de Santa Maria de Palautordera.
Vam fer un taller per treballar les emocions, especialment vam aprendre a ser autònoms.
El lema que vam aprendre és:
Sí, puc…Sí, pots….Sí, podem!!!

ELS TALLERS A EDUCACIÓ INFANTIL

Els dimarts a la tarda és un dia especial, els alumnes de P4 i P5 han iniciat els tallers. En aquestes sessions es troben infants de diferents edats, la qual cosa fa que sigui una experiència molt enriquidora per tots.
Cada infant pot triar entre quatre… Llegeix més»

ESMORZAR A P3

TOVALLÓ, CARMENYOLA, GOTET PREPARAT  I ……..A ESMORZAR!!!
RECUPEREM FORCES ESMORZANT.
MOLTES GRÀCIES FAMÍLIES PER SEGUIR LES PAUTES QUE US RECOMANEM DES DE L’ESCOLA..
ÉS MOLT BONIC VEURE COM ELS NENS I LES NENES ES PREPAREN EL SEU TOVALLÓ A SOBRE LA TAULA I ESMORZEN TRANQUIL.LAMENT.
PER DEMANAR AIGUA HAN… Llegeix més»

PRIMERS DIES AL PATI DE P3

Com us podeu imaginar el pati és un dels llocs preferits per aquests menuts. La joguina estrella són les motos, els hi encanten! Els primers dies els nens i nenes de primer surten sols al pati, més endavant estaran al pati a la mateixa hora… Llegeix més»

PRIMERS DIES DE CLASSE A P3

Benvinguts nens i nenes!
Aquí teniu algunes imatges dels primers dies dels vostres fills i filles a l’escola. En mica en mica ens anem coneixent i aprenem a jugar tots junts i a compartir.
Gràcies a les famílies per la vostra col·laboració que ha fet que aquests… Llegeix més»

MOSTRA D’INSTRUMENTS A 4t

En Tomàs, el pare d’en Tomàs i en Pol ens va explicar la història de la flauta de fusta i ens va interpretar unes melodies. Ens va agradar molt quan va tocar amb dues flautes alhora. Gràcies, Tomàs!!
La Paula, companya de classe ens ha portat… Llegeix més»

MANIFEST

Les escoles públiques de Blanes, compromeses amb els drets fonamentals de les persones i dels pobles, davant dels fets que estan succeint al nostre país:
Expressem el nostre rebuig a qualsevol acte que vagi en contra dels drets bàsics dels ciutadans i ciutadanes.
Defensem una societat catalana,… Llegeix més»