MANIFEST

Les escoles públiques de Blanes, compromeses amb els drets fonamentals de les persones i dels pobles, davant dels fets que estan succeint al nostre país:
Expressem el nostre rebuig a qualsevol acte que vagi en contra dels drets bàsics dels ciutadans i ciutadanes.
Defensem una societat catalana,… Llegeix més»

PORTES OBERTES MAIG

El dia 25 de maig vam obrir les portes de l’escola per a totes les famílies, per tal de veure els treballs fets pels alumnes. Aquí podeu veure un recull d’imatges.

ELS ORGANISMES MARINS

Durant aquest tercer trimestre hem observat i experimentat amb organismes marins. Hem tocat ofiures, estrelles de mar, garotes, espardenyes, pixotes negres, crancs, petxines, algues…i només mirar el gatvaire. Tambè hem classificat petxines de totes mides i colors. Hem aprés que porta un submarinista i hem… Llegeix més»

SORTIDA A CAN RAURELL P5

Les tortugues   de P5  hem anat d´excursió a la granja de Can Raurell a Sant Feliu de Boixalleu. Hem tocat i disfrutat dels animalons que tenen protegits en aquesta fantàstica granja. Hi havia cavalls, ponis, gallines, conills, lloros, cabretes, una tortuga gegant i un… Llegeix més»