Apadrinament lector P4 i 5èB

Setmanalment els nostres padrins de 5è-B ens venen a buscar a l’aula per anar a la biblioteca de l’escola.
Aquí comença el gran moment, ens llegeixen contes que prèviament s’han preparat a casa i ens fan algunes preguntes per saber si hem estat atents.
Els dofins volem… Llegeix més»

JUGUEM A LA LUDOTECA

Els alumnes de P5 hem anat a la ludoteca de l’escola i durant l’estada han gaudit dels diferents racons de joc: l’hospital, la botiga, la casa, les disfresses, la perruqueria i el taller.
Els rols que té cada alumne afavoreix el desenvolupament cognitiu, socio-afectiu, psicomotor. Aprenen… Llegeix més»

NOTA INFORMATIVA

Malgrat les reiterades peticions de respectar la llei de protecció d’imatge del menor, alguns pares han enregistrat i/o fet fotos en l’actuació del concert de Nadal del dimecres 20 de desembre.
Estudiarem les conseqüències que fets com aquests tenen per a la continuïtat o no dels… Llegeix més»