Visita a la peixateria

Durant aquesta setmana tot l’alumnat de primària està realitzant el Projecte del Mar. Els alumnes de segon, dimarts vam anar a visitar la peixateria Valls de Blanes. La Dolors, que és la peixatera que ens va atendre, va ser molt amable i ens va saber contestar les preguntes i dubtes que teníem. Un cop vam acabar, vam anar a la platja a recollir elements naturals (petxines, pedretes…) per a elaborar la proposta de plàstica.

SORTIDA P3 A CAN BOSC

Els nens i nenes de P3 hem sortit d’excursió a la Granja de Can Bosc, a Breda.  Hem vist i tocat molts animals com cabretes, cavalls, ponis, galls, gallines, conillis, porcs, cérvols  i dues enormes  vaques.  En Cisco, el granger ens ha explicat com viuen i que mengen .

SETMANA DEL MAR A 1r

En aquest tercer i darrer trimestre del curs, tota l’escola hem treballat el Projecte del mar. Realitzant moltes activitats encarades  amb el nostre mar Mediterràni. Cada curs ha treballat una temàtica diferent per conèixer millor el nostre medi més proper: el mar.
A primer  el nostre… Llegeix més»

SORTIDA AL RUKIMON

Els alumnes de P5 hem anat d’excursió a la reserva de l’ase català “Rukimon”.

Ens han explicat què és una reserva i també les característiques de l’ase: com viuen, com són, què mengen…

Al mateix temps hem pujat al damunt d’un ase i hem fet un passeig molt agradable. També hem conegut l’ase amb troncs petits de fusta i després l’hem descarregat. Malgrat una mica de pluja, vàrem pujar en un carro i vam fer una volta per la reserva.

Després de dinar, hem tingut temps de jugar i gaudir de la natura i l’entorn. Ens ho hem passat molt bé!

CURSA PER LA PAU

El CAES (Comissió d’Activitats Educatives Solidàries) ha organitzat la sisena cursa per la pau. Aquesta cursa aplega tot l’alumnat de sisè de Blanes. El principal objectiu d’aquesta cursa és participar i compartir. Els nostres alumnes de sisè s’ho van passar genial; tots som campions!

HEM VIST ORGANISMES MARINS

Gràcies al Ramon ( pescador), en Francesco, la Ciara i en Gustavo (CEAB)  hem après moltes coses  sobre  els  organismes marins.  Hem pogut tocar esponges, eriçons, crancs ermitanys, estrelles de mar, gatvaires, anèmones….

Colònies 4t

El passat dimecres 9 de maig,  els alumnes de quart vam anar de colònies a Can Massaguer (Sant Feliu de Buixalleu).

Vam fer moltes activitats divertides i vam pujar al castell de Montsoriu.

Ens ho vam passar genial!

TALLER D’EXPERIMENTS A CICLE MITJÀ

Hem fet una làmpada de lava casolana.

Posem colorant alimentari sobre un recipient ple de llet.

Hi afegim sabó de rentar plats i es dispersen els colors.

Fem un dibuix amb lacasitos en un plat.

Quan afegim aigua calenta els lacasitos es desfan i formen creacions molt acolorides.

Creem una estrella amb lacasitos.

Amb aigua calenta els lacasitos es desfan.

Barregem vinagre i bicarbonat i el gas que es forma infla el globus.

Posem aigua en un got de vidre. Hi afegim 2 pastilles efervescents i amb el gas que es desprèn, inflem un guant de làtex.

Un altre dibuix amb lacasitos.

Escultures Blanenques

Aquest tercer trimestre,la sortida ha estat molt dinàmica i divertida. Hem estat uns grans exploradors del nostre poble.
Hem descobert algunes de les escultures blanenques més properes de l’escola.  A partir d’un petit  llibret havíem d’anar  escrivint  i descobrint les escultures, així com saber on són,… Llegeix més»

Activitat d’organismes marins a P4

Per començar a familiaritzar-nos amb el món marí i els organismes que tenim a la nostra costa els alumnes
d’infantil realitzem un treball que anomenem el PROJECTE DEL MAR.
Una de les activitats és muntar uns aquaris a l’escola perquè els infants puguin observar i tocar diferents
organismes… Llegeix més»