mascota-biblioteca

L’escola disposa d’una biblioteca amb un ampli catàleg de llibres per totes les edats, des d’educació infantil fins a cicle superior. Tant llibres d’imaginació com llibres de coneixements.

Podeu consultar el fons de la nostra biblioteca fent servir el cercador d’aquest enllaç:

Existeix un servei de préstec per tots els alumnes que desitgin endur-se llibres a casa per gaudir de la lectura.

Al voltant de la biblioteca de la nostra escola s’articulen activitats diverses per a totes les edats.

• Recomanacions lectores: Descobreix quins llibres recomana la nostra mascota Salta Contes.
  • Bagul de contes: Cada divendres a la tarda, la Sílvia explica un conte als i les alumnes d’educació infantil que en gaudeixen en companyia dels seus familiars i poden fer préstec.
  • Clubs de lectura: adreçats a cicle mitjà i cicle superior.
  • Participació en el concurs Atrapallibres: cicle mitjà i superior.
  • Visites d’autors, il.lustradors i contacontes.
  • Els nostres alumnes visiten la Biblioteca Municipal.
  • Padrins de lectura: entre els i les alumnes de cicle superior i educació infantil.
  • Celebració dels Jocs Florals amb un concurs adreçat a tots els alumnes de primària.
  • I moltes més…