Socialització de llibres

Des del curs 2005-2006, l’escola fa una ferma aposta pel projecte de reutilització de llibres amb la voluntat de donar un cop de mà a les famílies que es veuen greument colpejades a nivell econòmic i que les despeses a l’inici de cada curs, suposen una inclinada cima a la que poder arribar.

A més a més, el projecte pretén disminuir la despesa en llibres de text que s’han d’adquirir cada curs, cercar una fórmula per estalviar recursos, paper i diners i fomentar entre els nostres alumnes els valors de:

• Compartir i respectar els béns de tots i totes.
  • Utilitzar racionalment els recursos.
  • Fer un consum sostingut.
  • Fomentar el reciclatge.
  • Potenciar el companyerisme i la responsabilitat.
  • L’adquisició d’uns bons hàbits.

A hores d’ara, el projecte de reutilització de llibres es contempla de la següent manera a l’escola:

• EDUCACIÓ INFANTIL: quaderns de grafisme i biblioteca d’aula.
  • CICLE INICIAL: llibres de lectura i biblioteca d’aula.
  • CICLE MITJÀ: llibres de text de diferents àrees (Llengua Catalana, Llengua Castellana, Matemàtiques i Coneixement del Medi), llibres de lectura, diccionaris (Llengua Catalana, Llengua Castellana i Llengua Anglesa) i Atles.
  • CICLE SUPERIOR: llibres de text de diferents àrees (Llengua Catalana, Llengua Castellana, Matemàtiques i Coneixement del Medi), llibres de lectura, diccionaris (Llengua Catalana, Llengua Castellana i Llengua Anglesa) i Atles.

Per a cada cicle s’estableix una quota en concepte d’ús i manteniment dels llibres socialitzats.