FEM LA MONA!

Avui quan hem arribat a la classe, les nenes i nens de I3 ens hem trobat un missatge d´un conillet de pasqua que ens deia que havia perdut uns ous de xocolata i que si l´ajudaven a trobar-los, així que hem anat a buscar-los, després… Llegeix més»

Visita al Mercat Central

Els nens i nenes de 2n hem visitat avui el Mercat Central de Sabadell per a realitzar l’activitat ” Els mercats i l’alimentació saludable”. Ens han explicat la història del mercat, com funciona i què hi podem trobar i quins aliments hem de menjar per… Llegeix més»

DESCOBRIM SABADELL!

Avui les nenes i els nens de cicle mitjà han sortit per descobrir artistes sabadellencs i sabadellenques!!
A més, els alumnes i les alumnes de tercer han descobert més llocs de la seva ciutat…

La psicomotricitat al grup d’I4

Treballant la psicomotricitat s’aconsegueix que els nens i les nenes juguin i es diverteixin, així com que explorin les seves pròpies possibilitats motrius, es relacionin amb els altres, que acceptin normes de convivència, demostrin les seves capacitats lingüístiques i en definitiva aprenguin coneixements, destreses i habilitats… Llegeix més»

Visca les ungles de colors

Els infants del grup d’I3 han pogut gaudir de l’explicació del conte “Visca les ungles de colors”, un llibre basat en fets reals que ens explica la història d’un nen que li agrada pintar-se les ungles i com se sent quan se’n burlen d’ell per… Llegeix més»

TALLER DE FAMÍLIES I3B

La setmana passada vam realitzar el taller de famílies a la classe de I3B, on els infants i les families poden passar un dia a la classe veien com treballem i fent una activitat amb el seu fill o filla.
Els infants van explicar quin artista… Llegeix més»

Taller famílies I4

Cada any dediquem un dia a realitzar un taller amb les famílies. És una trobada dedicada a compartir plegats una bona estona on les famílies poden observar que fan els infants en la rutina del bon dia i després acompanyar-los durant l’activitat. D’altra banda, els… Llegeix més»

EXPERIMENT SOBRE LES DENTS

Els nens i nenes de 2n hem fet un experiment per saber quines begudes cuiden millor  les nostres dents.  Les  closques  dels  ous són  molt  semblants  a l’esmalt  de les nostres dents.  Hem agafat 3 ous i els hem posat amb tres líquids diferents: amb… Llegeix més»

APRENEM A BALLAR SARDANES

A 2n ens han explicat com es balla la sardana i també amb quins instruments es toca. Hem après a ballar els passos curts de la sardana. Amb aquest vídeo podeu veure una petita mostra.

MÚSICA I MOVIMENT A I3

A I3 estem treballant qualitats del so com és el fort i fluix, so i silenci…també hem introduÏt el moviment. Considerem un element essencial pel seu desenvolupament ja que poden expressar les seves emocions.
En aquest video podeu veure una petita mostra, esperem que us agradi.

XERRADA SOBRE LES DENTS

Ahir dijous 22 de febrer, els alumnes de 1r  van anar caminant des de l’escola fins el centre cívic de la Concòrdia per escoltar una xerrada sobre la importància de rentar-nos les dents. També, ens van explicar com, quantes vegades, de quina manera, quants minuts,… Llegeix més»

I3 experimentem al Pati

Hola famílies!  Els nens i nenes de I3 no només sortim al pati a jugar, sinó també a experimentar amb diversos materials i compartir moments on tots i totes ens ho passem d’allò més bé!
Aquí ho podeu veure