Història

L’escola Esteve Carles, va ser el primer centre educatiu públic de la població de Lloret de Mar. Durant molt de temps, aquesta localitat ha estat una vila agrícola i marinera però, a partir dels anys 50, degut a l’afluència massiva de turistes, ha tingut una transformació molt ràpida cap al sector de serveis, incrementant la població de 3.000 a 39.525 habitants. Aquesta xifra augmenta considerablement a l’estiu pels efectes del turisme.
La construcció d’aquesta escola es situa als anys 60 en un emplaçament ocupat per hortes i camps, ja que era una zona perifèrica del nucli urbà de la localitat.

Aquest centre és d’una línia i en ell s’imparteixen infantil i primària, exceptuant dos desdoblaments en el curs 2018/19: a segons, tercer i sisé d’Educació Primària.