RECOLLIDA DEL PREMI SA GAVINA

El divendres 10 d’abril de 2015, a les 8 del vespre. al Teatre Municipal de Lloret de Mar. Es va fer entrega del premi Sa Gavina durant la vetllada de la Nit de la Cultura Lloretenca. Van recollir el premi el  Director de l’Escola, Sr. Josep Bantí i dos alumnes del centre.

PREMIS ESFORÇ SEGON TRIMESTRE

PREMIS ESFORÇ
El passat divendres 27 de març al gimnàs de l’escola vam fer la cerimònia d’entrega dels premis de l’esforç d’aquest trimestre. Aquí teniu unes fotos dels guanyadors. Felicitats a tots!!

Alumnes premiats el segon trimestre:
1r.-  Sol,  Sukhbir, Vanshika

2A.- Fiorella, Laia,  Aroa,… Llegeix més»

ACTE INAUGURAL

No s'ha pogut carregar l'àlbum. S'ha esgotat el temps d'espera. Proveu a carregar la pàgina de nou.

Ahir, dimecres 11 de març de 2015.
Alumnes, exalumnes, mestres i directors d’escoles de Lloret, pares i mares, AMPA, la dibuixant Pilarin Bayés i autoritats, van celebrar l’inici dels actes del 50è aniversari de l’Escola Esteve Carles.

PROJECTE MULTILINGÜE

El Departament d’Ensenyament ha concedit a l’escola Esteve Carles un projecte que assegura la competència comunicativa dels alumnes en català, castellà i anglès en acabar l’Educació Primària. És per això que l’escola imparteix les àrees d’Educació Física, Música i Llengua Anglesa exclusivament en anglès de… Llegeix més»