Fem vincles: Els nostres arbres

Aquest curs, hem fet una activitat en col·laboració amb les diverses escoles de primària, els instituts de secundària i algunes escoles bressol del poble. Es tracta del projecte ELS NOSTRES ARBRES que ha consistit en apadrinar un arbre o arbust del carrer i investigar la vegetació del pati. Després hem fet intercanvis per compartir coneixements i experiències. Ha estat un èxit!

A la nostra escola, els cursos que han treballat en aquest projecte han estat tota educació infantil (p3, p4 i p5) que han apadrinat els alocs i el curs de quart Dracs familiars que han investigat els arbres del pati.

Us passem un tríptic que explica quins són els arbres del poble que hem apadrinat i un petit vídeo que hem editat per donar visibilitat al projecte.

(en el tríptic diu que qui ha apadrinat els alocs és el curs de segon. És una errada. Com us he dit són els alumnes d’infantil!!!!)

En el tríptic trobareu una adreça d’una pàgina web col·lectiva on podreu veure més fotos i saber-ne més!

TRÍPTIC

I aquí, el curmetratge:

Esperem que us agradi.

El curs que ve continuarem  ‘fent vincles’ amb un nou projecte col·lectiu.