El jardí de la Joanina i apadrinem els alocs

Els nens i nenes d’educació infantil hem estat molt ocupats durant aquest curs investigant l’arbust que dóna nom a l’escola: l’aloc.

A les sessions de filosofia de principi de curs, la marieta que sempre ens fa propostes, va plantejar-nos algunes qüestions que ens han fet pensar, conèixer, representar , estimar i compartir la vida dels alocs que envolten l’escola: Com són? Per què són aquí? Què necessiten per viure? Quin és el seu hàbitat natural? Com en podem tenir cura?…

Conjuntament amb altres filosescoles vam incorporar la proposta: El jardí de la Joanina que consisteix en apropar els infants a l’entorn natural, crear consciència ecològica i un vincle afectiu amb la cura del planeta.

Quan dins el projecte FEM VINCLES 0-18 es va decidir d’apadrinar un arbre, no ho vam dubtar.

L’aloc és el nostre arbust!

Us deixem la documentació que explica el procés:

Podeu veure més fotografies clicant aquí