Salut

FULL DE SALUT

El Claustre de mestres creu convenient fer les següents indicacions:

• L’alumne no pot anar a l’escola quan:
    • Té una temperatura superior a 38º (febre).
    • Té diarrea líquida i/o vòmits.
    • Té infeccions a la boca.
    • Té erupcions o alteracions a la pell (excepte si porten una nota del pediatre indicant que no són contagioses).
    • Té lleganyes de pus groc (conjuntivitis purulenta).

Si l’alumne presenta algun dels símptomes anteriorment esmentats, s’avisarà a al família perquè el/la vingui a recollir. Recordeu que l’escola no disposa de medicaments ni pot subministrar-los (no “Apiretal” ni “Dalsi”, ni “Aspirines”,…)

• Medicaments. Per tal que es pugui subministrar algun tipus de medicament, és imprescindible: un justificant mèdic on s’especifiqui quin i com cal donar el medicament, i també l’autorització escrita dels pare/mare tutor.
  • Si l’alumne té un problema específic de salut (malaltia, al·lèrgia,…) al que l’escola disposi d’un certificat mèdic on consti:
    • Quin tipus de carència pateix i símptomes que dóna.
    • Quin tractament s’ha de realitzar en cas que se manifesti.
    • Quines conseqüències pot portar.
    • Si afecta l’educació física, caldrà especificar quin tipus d’exercicis pot o no realitzar.

Per aquests motius, cal que estiu localitzables. És important que tinguem les targes sanitàries i els telèfons d’emergència actualitzats en tot moment.

ASSISTÈNCIA MÈDICA: En la mesura que és possible, s’atenen els petits accidents a l’escola. En casos que això no pugui ser factible, s’avisarà a la família perquè indiquin si volen passar a recollir el seu fill/a o desitgen que se’l porti directament al CAP perquè pugui ser atès.