Aquest any els alumnes de sisè han volgut participar en una proposta que es realitza a les sessions d’Educació Física. Aquesta proposta els servirà com a element motivador per poder entrenar i preparar-se per la gran Biatló que se celebrarà el 6 de juny.

Vam estar pensant com ho podíem fer i va sorgir la idea de fer un viatge fictici a un país proposat pels nens i nenes de sisè.

El primer pas va estar cercar un país que els agradés molt i tinguessin il·lusió per anar a visitar algun dia i ho podien fer per grups o individualment. Van haver de buscar informació per després fer una petita presentació als seus companys/es. On explicaven la distància que hi ha, la cultura, llocs curiosos, llocs importants, el menjar típic, etc.

Una vegada obtinguda la informació i preparades les presentacions, havien d’intentar convèncer els seus companys per escollir el seu país. En finalitzar aquestes presentacions vam fer una votació i vam seleccionar un dels països exposats.

La informació principal que necessitàvem per realitzar el projecte era saber la distància que hi ha entre Barcelona i el país seleccionat.

Al final vam seleccionar Itàlia, concretament Milà. La distància que hi ha entre Barcelona i Milà és de 822  km en línia recta i 982,2 km per carretera.

Vam estar parlant que com el biatló és córrer i nedar vam seleccionar de fer la distància en línia recta, ja que passa per alguns camins i també pel mar Mediterrani.

Entrenament ona 31/1/18

Hola
He fet 2.6 kilòmetres amb el meu pare. M’he sentit molt rara i més cansada de lo normal.
He anat per passeig de Sant Joan fins a Consell de Cent, anar i torna. He pujat fins c/Mallorca.

Entrenament Bernat

Vaig fer des de casa meva fins el parc de la ciutadella, vaig fer una volta i unes series de spring i tornar a casa.
Ruta: 5,20 km

Entrenament Ona

Jo la Ona he fet  5,18 km

Ruta d’entreno: Plaça Jacint Verdaguer fins Plaça Francesc Macià i tornar.
15-12-2017