Aquest any els alumnes de sisè han volgut participar en una proposta que es realitza a les sessions d’Educació Física. Aquesta proposta els servirà com a element motivador per poder entrenar i preparar-se per la gran Biatló que se celebrarà el 6 de juny.

Vam estar pensant com ho podíem fer i va sorgir la idea de fer un viatge fictici a un país proposat pels nens i nenes de sisè.

El primer pas va estar cercar un país que els agradés molt i tinguessin il·lusió per anar a visitar algun dia i ho podien fer per grups o individualment. Van haver de buscar informació per després fer una petita presentació als seus companys/es. On explicaven la distància que hi ha, la cultura, llocs curiosos, llocs importants, el menjar típic, etc.

Una vegada obtinguda la informació i preparades les presentacions, havien d’intentar convèncer els seus companys per escollir el seu país. En finalitzar aquestes presentacions vam fer una votació i vam seleccionar un dels països exposats.

La informació principal que necessitàvem per realitzar el projecte era saber la distància que hi ha entre Barcelona i el país seleccionat.

Al final vam seleccionar Itàlia, concretament Milà. La distància que hi ha entre Barcelona i Milà és de 822  km en línia recta i 982,2 km per carretera.

Vam estar parlant que com el biatló és córrer i nedar vam seleccionar de fer la distància en línia recta, ja que passa per alguns camins i també pel mar Mediterrani.

Entrenament Abril

Ja fa algunes setmanes, vaig anar a menorca i vam fer una excursió corrents fins a una bassa anomenada “sa bassa verda”.
El recorregut va ser de 6 km.

Desafiament de Guerrers (Jose)

Ahir diumenge vaig realitzar la cursa “Desafiament de Guerrers” on vaig fer 12 km de cursa i 25 obstacles que havia d’anar superant. Els obstacles que em vaig trobar eren: pujar a la corda, portar un sac ple de sorra a l’esquena, escalar murs, etc. Va… Llegeix més»

emtranament Ona

Ahir vaig fer 1,2 km per la ciutat i ho vaig fer a la tarda.
M’ho vaig passar molt bé. Pero em vaig esta molt cansada.

Entrenament natació Abril

Avui he anat a casa dels meus cosins i he fet 30 piscines en una piscina de 10m. En total 300 metres, es poc però no tenia gaire temps, ha estat senzill i no m’he cansat gaire, estic molt més tranquila perque desde l’agost no… Llegeix més»

Entrenament piscina Abril

Hola, sóc l’Abril.
Avui he anat a casa dels meus avis, tenen una piscina de 8 metres i n’he fet 50 un total de 400 metres.
He pasat una mica de fred el que ha fet q al final volgues sortir.
No hi he estat molta estona. I m’he… Llegeix més»

Entrenament de Jose

El passat dia 8 de maig vaig fer un entrenament de 10,64km. Vaig tornar a passar pel turó de Montjuïc, ja que aquest diumenge tinc una carrera de 12km i el recorregut que faré serà molt semblant  i m’estic preparant. La prova que faig es… Llegeix més»

entrenament natació lila

Aquest mes d’abril he fet 120 piscines que equivalen a 3.200 km.
M’he senti bé, ja que és un entrenament que faig sovint. Però 2 entrenaments no els he pogut fer a la piscina climatitzada i he tingut una mica de fred.
He fet l’entrenament al club natació… Llegeix més»

Entrenament running (Jose)

Molt bones, el passat dia 5 d’abril vaig anar a córrer pel voltant de Montjuïc.
He de dir que és un espai molt bo per anar a córrer, ja que pots arribar a desconnectar una mica del soroll dels cotxes i de l’aglomeració de la gent.
Vaig… Llegeix més»

Entrenament piscina (Jose)

Molt bones alumnes de 6è, sóc el Jose el vostre mestre d’Educació Física.
Aquí fico el meu entrenament que vaig fer aquest cap de setmana a la piscina. Concretament el meu entrenament va durar uns 34 minuts i vaig fer 2 km. Vaig estar nedant l’estil de… Llegeix més»