Menjador escolar

L’espai del migdia és una estona important per l’escola. No només es tracta d’una estona distesa per compartir amb altres infants i adults sinó que es transmeten hàbits d’higiene i alimentaris així com els bons hàbits a taula.

A les hores de lleure, abans o després de dinar, els monitors/es porten a terme un programa de dinamització i activitats de pati. La participació és voluntària  tot i que es motiva als nens i nenes a seguir el programa d’activitats lúdiques. Es potencia el joc tradicional i els diferents jocs de pati per treballar la socialització i el companyerisme entre els alumnes. Les actituds sostenibles i les accions quotidianes de respecte al medi ambient seran molt presents en les activitats programades.

Per a informació contacteu amb la Míriam, coordinadora de menjador: afacarlit@gmail.com

Aquest curs els monitors i monitores de cada grup són:

NOM CURS
TRAMUNTANA MONTSE
MIGJORN AINHOA G.
PONENT SUZANE
LLEVANT MEL
1R IRENE
2N MARC
3R MARTÍ
4T CARLA
ELI
AINHOA M.
SUPORTS INFANTS SIEI MARC, LAURA, MIREIA

Els cuiners/es que ens preparen els dinars tan bons que gaudim són la Yolanda, la Judith i la Maria José.

Gràcies a tots i totes per la vostra feina diària!