Dia Escolar de la No violència i la Pau

captura-de-pantalla-2017-02-04-a-les-20-28-36

Benvolgudes famílies, el passat 30 de gener vam celebrar el dia de la Pau a l’escola, tot realitzant un mannequin challenge, i participant d’una cantata conjunta on no podien faltar: “Imagine” de John Lennon i el “Swing de la Pau” d’Anna M. Lorente i Rosa M. Vidal.

Tot el procés d’elaboració del mannequin challenge es va dur a terme des del Consell d’infants, on els diferents alumnes, representants de cada classe, van poder donar la seva opinió de com es podria representar la Pau. El resultat tangible és aquest mannequin challenge, fet amb molt d’esforç i amor.

Aquí teniu el resultat, esperem que el gaudiu tant com hem gaudit nosaltres fent-lo!