ATURADA GENERAL dimarts 3 d’octubre de 2017

A les nostres escoles sempre hem treballat partint del principi que amb la violència no se solucionen els conflictes. Per tant, coherents amb aquest principi i vista la barbàrie dels cossos policials estatals, volem respondre-hi tancant l’escola perquè l’alumnat, la societat, la resta de l’Estat, Europa i el món sencer en sigui testimoni.

Així doncs, demà 3 d’octubre l’escola romandrà tancada, ja que el claustre s’adhereix a l’aturada general convocada. Per tant, demà a l’escola no hi haurà cap tipus de servei.

Moltes gràcies!

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *