JORNADA de PORTES OBERTES!! Curs 2017/18

Benvolgudes famílies,

Enguany la jornada de portes obertes de la nostra escola serà el DISSABTE 4 de MARÇ. Si ens voleu venir a conèixer, si us plau, envieu un correu electrònic confirmant la vostra assistència a la següent adreça: a8043814@xtec.cat

Farem dues visites: la 1a començarà a les 10h i acabarà a les 11:30h. La segona començarà a les 12h i acabarà a les 13:30h.*

Fins aviat!

*Us informem que la sessió de les 10h. està plena. Encara queden places per la sessió de les 12h. Disculpeu les molèsties!

Trobareu la informació del procés de preinscripció al següent enllaç:

Gaudí i els animals!

Després de la passejada amb prismàtics per admirar la bellesa de la façana del Naixement i l’àbside del monument ens va passar pel cap aquesta pregunta:
COM ÉS QUE EN GAUDÍ UTILITZA UNS ANIMALS I NO ALTRES PER A CONSTRUIR LA SAGRADA FAMÍLIA?

Estem intentant… Llegeix més»

Els alumnes de 3r al “Catakrac”

Ahir diumenge 29 de gener, els alumnes de 3r van sortir al programa “Catakrac” de BTV en el si de la visita que vam fer al MUHBA.

Pareu atenció i escolteu tot el que ens poden explicar de Barcino i què bé ho fan!

L’Escola Carlit apareix al minut 6:34.

Ens visita una neurocirurgiana

Avui ens ha visitat l’Elena, mare del Guglie i neurocirurgiana, que ens ha explicat quina és la diferència entre un cirurgià i un metge, quin és el funcionament del nostre cervell i com el podem dividir segons els diferents lòbuls, i la importància de protegir-lo… Llegeix més»

Barcino, una colònia romana

La setmana passada, els alumnes de 3r i 4t vam anar al MUHBA per veure les ruïnes de Barcino, la Barcelona romana. En aquesta visita també vam poder entendre com vivien els romans a Barcelona i vam conèixer bona part de les seves costums!
Vegeu-ne les fotos!

Amic invisible a 1r

Us deixem amb algunes imatges de l’amic invisible i els regals que ens van cagar el tió!
Properament també podreu veure les imatges del concert d’aquest trimestre.

Els diners de la Marató

Estimades famílies!
Us escrivim per informar-vos que la recaptació per a la Marató de les manualitats que van fer els nens i nenes de l’escola va ser de 252’26€!!!!!!
Moltíssimes gràcies per la vostra col·laboració!
Us deixem un vídeo explicatiu de què passa amb els diners de la… Llegeix més»

Amic invisible a 3r

Aquestes són algunes imatges de l’amic invisible de la classe de 3r. Quins regals més bonics!
Aviat podreu veure les imatges de l’actuació de Nadal.

Amic invisible a 2n

Vegeu les imatges d’alguns moments de l’amic invisible a la classe de 2n. Què bé que ens ho hem passat!
Abans no acabi l’any penjarem les imatges de l’espectacle de Nadal.