Class Escape – Misteri d’Egipte

“Preparats i preparades per endisar-vos a les profunditats de la tomba de Ramses I? Penseu, busqueu, treballeu en equip, perquè si no aconseguiu la clau… Us quedareu tancats per sempre!”

Dimarts passat, el grup de 4t posava en pràctica la seva capacitat de treballar en equip i cooperar. Van haver de resoldre enigmes, relacionar idees i trobar solucions per aconseguir escapar de la Class Escape!

Provem l’esgrima!

Els nens i nens de 4t han anat al CEM Reina Elisenda per posar en pràctica les seves habilitats en l’esgrima, després d’haver estat practicant-ho a educació física. És un esport poc conegut i els ha agradat molt!
Galeria d’imatges.

Fem una dissecció de pulmons

La setmana passada els alumnes de 4t van fer una dissecció d’uns pulmons de porc. Van experimentar amb aquests pulmons i van identificar perfectament l’esòfag, la tràquea, els bronquis, els bronquíols i, a més a més, ho van gaudir molt!
Mireu les imatges dels cirurgians!

Setmana Cultural a cicle mitjà

Aquesta darrera setmana hem estat dedicant el temps als 25 anys que fa que l’Escola Carlit es troba en aquest edifici. Al llarg de la setmana els nens i nenes de cicle mitjà han fet unes activitats i tallers relacionats amb aquest tema. Hem fet… Llegeix més»

25è aniversari de l’edifici de l’escola Carlit

El divendres 7 d’abril a les 17.30h celebrarem que l’edifici de l’escola fa 25 anys.
Volem compartir aquesta festa amb tothom que tingui relació amb l’escola; alumnes, amics, familiars…com més millor!
Us hi esperem!

Cicle mitjà al CosmoCaixa

Els nens i nenes de cicle mitjà vam anar al Cosmocaixa; els uns per aprendre més sobre els primers organismes que van sortir de l’aigua, i els altres per descobrir com s’ho fan alguns éssers vius per sobreviure en la seva posició de la cadena alimentària.… Llegeix més»

Ens atrevim amb els robots!

Els alumnes de 3r a 6è han estat construint robots amb el Lego Wedo. Una vegada construïts, des de l’ordinador, els donaven ordres mitjançant un llenguatge simple de programació. Alguns han fet tan sols un model però d’altres s’han atrevit amb models més complicats! Ens ho… Llegeix més»

Gaudí i els animals!

Després de la passejada amb prismàtics per admirar la bellesa de la façana del Naixement i l’àbside del monument ens va passar pel cap aquesta pregunta:
COM ÉS QUE EN GAUDÍ UTILITZA UNS ANIMALS I NO ALTRES PER A CONSTRUIR LA SAGRADA FAMÍLIA?

Estem intentant… Llegeix més»