Benvolgudes famílies,

Enguany les portes obertes per venir a conèixer la nostra escola seran el proper DISSABTE 24 DE FEBRER. Hi haurà dos torns: a les 9.30h. i a les 11.30h. Cal enviar un mail a l’adreça a8043814@xtec.cat per confirmar assistència i horari. Les places són limitades.

Moltes gràcies!

Com és que jo sóc així?

Un cop hem posat el llaç al projecte d’identitat que vam fer els nens i nenes de P3, us volíem mostrar un recull de fotografies de moments viscuts al voltant d’aquesta bona pregunta.
Aquest projecte parteix de la concepció global de l’educació que es basa en… Llegeix més»

Com es fa l’aigua I ?

Estem contents perquè us podem donar més informació sobre el projecte COM ES FA L’AIGUA.
Ens vam quedar amb la fracció d’aigua i terra que hi ha el món, doncs, certament, els que vam dir que hi ha més aigua que terra estàvem en el cert.… Llegeix més»

Amiga invisible: uns regals molt originals!

L’últim dia abans de les vacances de Nadal, els cursos de Cicle mitjà i Cicle superior celebrem l’amic invisible. Cada any, els nens i nenes s’empesquen unes idees espectaculars per fer un obsequi a un altre company/a de la classe. Hi dediquen temps i… Llegeix més»

Golf 4t

Abans de començar les vacances de Nadal, els nens i nenes de quart vam poder iniciar-nos al golf. Vam estar-hi tot un matí i ens va agradar molt!
Mireu les fotos d’aquell dia!

Presentació final del projecte de 3r

Hola famílies!
Amb la presentació següent els nens i nenes de 3r acabem el projecte que hem estat fent les darreres setmanes. La presentació final va ser un èxit i ens van venir a escoltar altres alumnes de l’escola! Us deixem el vídeo per tal que la… Llegeix més»

Moltes, moltes gràcies!

Ahir vam fer la paradeta amb manualitats dels nens i nenes per col·laborar amb la marató! Es van recollir 213 euros!
Gràcies per fer-ho possible! Gràcies als nens i nenes i els i les mestres de l’escola per construir-les i a les famílies per col·laborar!

Les llengües del món

Dimarts passat, la mare de la Maya va venir a l’escola per fer-nos cinc cèntims sobre les llengües del món.
Ens va explicar un munt d’informació interessant, com per exemple; que hi ha unes 7.000 llengües al món, que la gran majoria de… Llegeix més»

Recordem-ho: Santa Cecília!

Recordem-ho! Aviat farà un mes de la celebració de Santa Cecília a l’escola.
Aquell dia, nens, nenes, pares i mares vam compartir una estona per dedicar-nos a cantar, fer i tocar instruments, pintar…i més propostes relacionades amb la música.
Us deixem un petit recull d’aquell dia:
Entreu… Llegeix més»

Com és que plorem quan tallem cebes? (2a part)

Una vegada realitzat l’experiment, i mirant els resultats de la graella que vam fer per saber qui plorava en cada situació, vam concloure que si tallem una ceba plorem quan la mirem i no pas quan l’ensumem.
Seguidament, vam fer servir les dades que havíem recollit dels nens i… Llegeix més»

Fem volar la imaginació amb els contes!

Cada setmana, els nens i nenes de primer anem a la biblioteca de l’escola on fem volar la nostra imaginació amb els contes que escoltem i que llegim.

Com és que plorem quan tallem cebes?

A l’aula de 3r va sorgir aquesta pregunta tan interessant i que ningú de la classe coneixia la resposta. Aleshores vam creure que hi podíem donar resposta mitjançant un projecte al seu voltant.
Per començar, vam agrupar-nos per fer una maqueta amb les nostres… Llegeix més»

Berenar de tardor!

Ja ha arribat la tardor
vestida de groc i marró,
cauen branques, cauen fulles
que després trepitgem tots.
Ja ha marxat la calor,
vent i pluja se l’han endut,
nits més llargues, més silenci,
flaires que recordem tots.
La natura ens durà
pomes i raïm del bo,
molts bolets, també castanyes
que ens agraden molt a… Llegeix més»