Benvolgudes famílies,

Enguany les portes obertes per venir a conèixer la nostra escola seran el proper DISSABTE 24 DE FEBRER. Hi haurà dos torns: a les 9.30h. i a les 11.30h. Cal enviar un mail a l’adreça a8043814@xtec.cat per confirmar assistència i horari. Les places són limitades.

Moltes gràcies!

Provem la geometria?

A l’aula de 4t hem estat construint diferents figures geomètriques, amb canyes i plastilina, per fer-nos una idea millor de com és cadascuna d’elles.
Podeu veure les fotos a la galeria d’imatges!

La classe de 4t vam anar a jugar a golf!

Abans de començar les vacances de Nadal, els nens i nenes de quart vam poder iniciar-nos al golf. Vam estar-hi tot un matí i ens va agradar molt!
Mireu les fotos d’aquell dia i el vídeo següent!

Provem l’handbol!

Els nens i nenes de 3r hem estat uns dies iniciant-nos en l’handbol, durant les sessions d’educació física. Per completar-ho, vam anar un matí al CEM de la Mar Bella per gaudir-ho de valent!
Mireu-ne les fotos i el vídeo!

Coneixent en Joan Miró!

Ahir el grup de P3 vam poder conèixer la vida i l’obra d’en Joan Miró. Vam poder fer una mica de teatre sobre la seva vida i vam treballar la seva obra, la seva peculiar manera de pintar.
En Miró utilitzava un ull màgic, que va… Llegeix més»

Com és que jo sóc així?

Un cop hem posat el llaç al projecte d’identitat que vam fer els nens i nenes de P3, us volíem mostrar un recull de fotografies de moments viscuts al voltant d’aquesta bona pregunta.
Aquest projecte parteix de la concepció global de l’educació que es basa en… Llegeix més»

Com es fa l’aigua I ?

Estem contents perquè us podem donar més informació sobre el projecte COM ES FA L’AIGUA.
Ens vam quedar amb la fracció d’aigua i terra que hi ha el món, doncs, certament, els que vam dir que hi ha més aigua que terra estàvem en el cert.… Llegeix més»

Amiga invisible: uns regals molt originals!

L’últim dia abans de les vacances de Nadal, els cursos de Cicle mitjà i Cicle superior celebrem l’amic invisible. Cada any, els nens i nenes s’empesquen unes idees espectaculars per fer un obsequi a un altre company/a de la classe. Hi dediquen temps i… Llegeix més»

Presentació final del projecte de 3r

Hola famílies!
Amb la presentació següent els nens i nenes de 3r acabem el projecte que hem estat fent les darreres setmanes. La presentació final va ser un èxit i ens van venir a escoltar altres alumnes de l’escola! Us deixem el vídeo per tal que la… Llegeix més»

Moltes, moltes gràcies!

Ahir vam fer la paradeta amb manualitats dels nens i nenes per col·laborar amb la marató! Es van recollir 213 euros!
Gràcies per fer-ho possible! Gràcies als nens i nenes i els i les mestres de l’escola per construir-les i a les famílies per col·laborar!

Les llengües del món

Dimarts passat, la mare de la Maya va venir a l’escola per fer-nos cinc cèntims sobre les llengües del món.
Ens va explicar un munt d’informació interessant, com per exemple; que hi ha unes 7.000 llengües al món, que la gran majoria de… Llegeix més»

Recordem-ho: Santa Cecília!

Recordem-ho! Aviat farà un mes de la celebració de Santa Cecília a l’escola.
Aquell dia, nens, nenes, pares i mares vam compartir una estona per dedicar-nos a cantar, fer i tocar instruments, pintar…i més propostes relacionades amb la música.
Us deixem un petit recull d’aquell dia:
Entreu… Llegeix més»