Visitem Can Manent P3, P4, P5

Durant aquestes últimes setmanes a l’etapa d’Ed.Infantil, finalitzem les classes treballant  i aprenent moltes coses gràcies al projecte Arrela’t , un projecte que ens apropa i ens fa més coneixedors de l’entorn més proper. Els nens i les nenes d’Infantil el centralitzem en  la Festa Major de Premià de Mar.

Aquesta setmana ha estat quan hem visitat Can Manent (La casa de la festa).

L’Eloi ens ha explicat part de la història, anècdotes i moltes més coses interessants, totes relacionades amb la Festa Major de Premià de Mar.

L’alumnat de P3, està treballant i coneixent els Gegant i els Cap Grossos, lalumnat de P4, treballa la temàtica d’els Pirates i els Premianencs, i l’alumnat de P5, parla i aprèn sobre el Correfoc i els Diables.

Hem aprofitat també la visita a Can Manen per parlar del proper esdeveniment d’aquest cap de Setmana (2-3 de juny) al nostre poble, l’esperat REBOMBORI (correfocs, cercavila, tallers,…)

Volem agrair a l’Eloi Botey la seva predisposició a l’hora de facilitar-nos material com de  fer-nos una visitat tan personalitzada i explicar-nos d’una manera entenedora tot aquest “petit i gran món” de la Festa Major, que tant viuen els infants.

Hi esteu tots convidats a participar del Rebombori i poder així escalfar motors per a la propera Festa Major.