Taller de les Emocions a Ed.Infantil P4 i P5

Com cada any, l’ Ajuntament de Premià de Mar ofereix a les escoles un taller d’educació emocional per a l’alumnat d’Ed.Infantil.

Avui al matí, els alumnes de P4 i P5 hem gaudit del “Taller de les Emocions”.

En aquest taller, “la Tutu i el Toto” ens han explicat i ens han mostrat d’una manera divertida quines són les 4 principals emocions que ens surten i ens passen pel cor : l’alegria, la tristesa, la ràbia i la por.

Mitjançant uns exemples molt gràfics i entenedors per a tots (músiques que expressen els nostres sentiments, accions i reaccions que tenim quan ens passa alguna cosa…) ens han mostrat que les emocions les podem trobar en moltes situacions i ens han ensenyat com podem gestionar-les (abraçant-nos, demanant ajuda, encenen una llum,  comptar fins a 10….) ja que de vegades, no sabem que fer-ne ni com expressar-les.

Moltes gràcies a l’ Ajuntament de Premià de Mar per la possibilitat de poder realitzar aquest taller d’una manera gratuïta i divertida.

Aquestes són les imatges del dia.