Skip notícies del lloc

Picture of Gestor Moodle Assís
Ferran Díez Gallego
by Gestor Moodle Assís - Thursday, 23 October 2014, 7:47 AM

Ens has deixat, Ferran. T'hem buscat a l'orla de les promocions de l'escola i t'hi hem trobat. Somrient. Com sempre. Des del cel -perquè segur que hi ets- segueix somrient-nos i així podrem seguir fent feliços els altres, com tu vas fer amb nosaltres.

Picture of Cap  Estudis d'ESO
Feac
by Cap Estudis d'ESO - Tuesday, 21 October 2014, 1:00 PM

Ahir va tenir lloc la primera trobada FEAC. El tema: l'Amistat.

Picture of Cap  Estudis d'ESO
Mar i Cel
by Cap Estudis d'ESO - Friday, 17 October 2014, 7:48 AM

L'alumnat i professorat d'ESO hem gaudit d'una representació espectacular de Mar i Cel. Ha estat fantàstic!

Picture of Montse Azcárate de la Pinta
Sant Jeroni
by Montse Azcárate de la Pinta - Wednesday, 8 October 2014, 7:48 AM

L'alumnat i professorat de l'ESO hem anat a Montserrat i hem encès uns ciris a la Moreneta amb desitjos i compromisos per al curs que hem començat.

Picture of Gestor Moodle Assís
Nou equip de mediació
by Gestor Moodle Assís - Friday, 3 October 2014, 12:02 PM

mediacióAmb el nou curs 2014-2015 també comença un nou equip de mediació:en Jordi Peralta, la Raquel Vega,la Paula Recto i la Carla Lupión. Gràcies per la vostra col·laboració. Si voleu consultar o informar-vos sobre el projecte ho podeu fer en aquest document.