Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Comiat de l'alumnat de 4t d'ESO
by Gestor Moodle Assís - Tuesday, 24 June 2014, 9:42 AM

Amb el final de curs hem acomiadat a l'alumnat de 4t d'ESO. En aquest vídeo expressem els nostres desitjos de futur.

Assís SOM ESCOLA
by Gestor Moodle Assís - Tuesday, 17 June 2014, 11:48 AM

somescolaDissabte 14 de juny vam assistir en nom de l'escola Assís una representació de mares, pares, alumnat, professorat i direcció a la cercavila organitzada per SOMESCOLA a manifestar la nostra defensa del model vigent d'immersió lingüística i d'escola catalana.

Assís Informa de Juny
by Gestor Moodle Assís - Wednesday, 4 June 2014, 3:10 PM

Penúltim Assís Informa del curs 2013-14: Participació de l'alumnat en diferents concursos d'àmbit català, el vermut solidari i trobada de les AMPA de les escoles de la Divina Pastora,  Trobada "Operación Luz", la VI Festa de l'esport i les habituals seccions del calendari d'activitats i els aniversaris.

Les famílies de Secundària us podeu baixar la revista en l'enllaç superior.

Per un país de tots: decidim ESCOLA CATALANA
by Gestor Moodle Assís - Monday, 2 June 2014, 8:04 AM

som adheUs convidem a participar en la convocatòria que SOMESCOLA.CAT ha realitzat per al proper dia 14 de juny a les 18h a Barcelona per defensar el model vigent d'immersió lingüística i d'escola catalana.

Podeu consultar el comunicat de l'escola.

Nou Assís Informa
by Gestor Moodle Assís - Wednesday, 7 May 2014, 3:11 PM

Ja podeu llegir i/o descarregar el nou Assís Informa del mes de Maig.