Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Nou Assís Informa del mes d'abril
by Gestor Moodle Assís - Tuesday, 8 April 2014, 8:01 PM

Ja podeu baixar-vos aquest número a l'enllaç superior dreta o bé llegir-lo a l'enllaç de la columna de l'esquerra.

Resultats del concurs FEM MATEMÀTIQUES 2014
by Gestor Moodle Assís - Sunday, 6 April 2014, 9:52 PM

Aquest dissabte 5 d'abril en Caietà Augustin de 2n d'ESO i la Núria Soler, el Dani Manteca i la Laia Ribas de 1r d'ESO van participar  a Torelló al concurs FEM MATEMÀTIQUES. Els seus pares els hi van acompanyar i a les 9,30 van iniciar la prova inividual, vora les 11 van realitzar un esmorzar i a les 12 van fer una Gimcana Matemàtica amb grups de diferents escoles (eren uns 300 participants). A la prova invidual cap d'ells va quedar entre els 5 primers, però el grup de la Laia Ribas va guanyar el premi de la Gimcana dels grups de 1rd'ESO. Felicitats per la seva participació. Aquí teniu un breu recull fotogràfic.

Alumnat d'ESO seleccionat al concurs FEM MATEMÀTIQUES
by Gestor Moodle Assís - Monday, 17 March 2014, 8:41 PM

Els alumnes  Cayetano Augustin Delgado, Pol Rovira Sànchez i Joan Ruiz de Ugarte de 2n d'ESO i el Daniel Manteca Albesa, la Laia Ribas Plubins i la Núria Soler Teixidó de 1r d'ESO han estat seleccionades per la segona fase del concurs Fem Matemàtiques 2014 que es celebrarà a Torelló el proper dia 5 d'abril.

Carnestoltes 2014
by Gestor Moodle Assís - Wednesday, 12 March 2014, 8:24 PM

Un breu resum de l'activitat del Carnestoltes 2014

I també els balls

)

Picture of Gestor Moodle Assís
Assís Informa del mes de març
by Gestor Moodle Assís - Tuesday, 11 March 2014, 8:04 PM

Nou Assís Informa: Cap a la Pasqua. Reconeixement a la dedicació del Dt. Osuna. Recull fotogràfic del Carnestoltes. La jornada de Portes Obertes. Campanya de recollida de taps. Agenda i aniversaris.