Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Picture of Cap  Estudis d'ESO
Xerrada sobre el consum del Cannabis
by Cap Estudis d'ESO - Thursday, 26 February 2015, 4:44 PM

Avui els alumnes de 3r i 4t d'ESO han anat al CosmoCaixa. Allí han assistit a una xerrada que ha impartit un metge sobre la manera en què afecta el consum de Cannabis als joves. Després hem pogut visitar les diferents activitats del museu de la Ciència.

Picture of Coordinador Primària
CaRnesToltEs
by Coordinador Primària - Wednesday, 18 February 2015, 12:09 PM

Aquest any tot l'alumnat de EI i EP, s'ha disfressat sobre temes relacionats amb la llum. I va fer una rua pels carrers de Premià molt alegre, divertida i molt vistosa!

Carnestoltes
by Cap Estudis d'ESO - Friday, 13 February 2015, 1:52 PM

Avui, alumnat i professorat d'ESO ens hem disfressat i hem compartit fotografies i somriures. Després de fer classe amb certa normalitat, els alumnes de 3r i 4t hem anat al Casal d'Avis del poble a visitar-los. Ens han convidat a un petit pica-pica i ens hem fet també alguna fotografia. Han estat molt contents i agraïts per la visita.

Picture of Cap Estudis EIP
Una excusa per fer amics
by Cap Estudis EIP - Wednesday, 11 February 2015, 10:25 AM

L'alumnat de 2n d'ESO han aprofitat l'activitat de la preparació del carnestoltes i han ajudat als nens i nenes de P3 a confeccionar la seva disfressa. Ha estat una ocasió per fer-se amics, els amics que els acompnayaran durant els següents cursos.

Auxiliar de conversa
by Cap Estudis d'ESO - Friday, 6 February 2015, 1:30 PM

Avui l'Esther ha marxat al seu país. Ha compartit amb nosaltres uns quants mesos i n'hem pogut gaudir tots plegats. Marxa feliç i trista perquè diu que s'ha sentit molt a gust entre nosaltres, però té una oportunitat professional al seu país que no vol desaprofitar. We miss you, Esther!