Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Recuperacions setembre 2015
by Cap Estudis d'ESO - Tuesday, 30 June 2015, 7:53 AM

En aquest document hi trobareu les dates i hores en què cal presentar-se a l'examen de recuperació o lliurar un treball.

Picture of Gestor Moodle Assís
Nou curs 2015 - 2016
by Gestor Moodle Assís - Monday, 29 June 2015, 5:29 PM

Al menú superior s'ha afegit un desplegable amb la circular amb les informacions relatives a l'inici del nou curs 2015-2016 i també el llistat de llibres i materials de cara al proper curs.

Picture of Cap  Estudis d'ESO
Lliurament de notes del curs
by Cap Estudis d'ESO - Monday, 22 June 2015, 9:35 AM

El dia 30 de juny, entre les 16 i les 18h podreu passar a recollir les notes a la secretaria de l'escola. Així mateix, es lliuraran els treballs i orientacions de treball per a l'estiu i les dates i horaris de les proves extraordinàries de setembre.

Regata al Port de Premià
by Cap Estudis d'ESO - Monday, 15 June 2015, 12:48 PM

Cinc alumnes de 3r, Bernat Fernández, Clàudia Tafalla,  Ingrid Borrell, Jordi Peralta i Caye Augustin, van participar el dissabte passat en una regata organitzada al Port de Premià de Mar com a cloenda de les jornades de vela que tot l'alumnat de 3r va fer dins l'assignatura d'Educació Física. Ha estat una experiència inoblidable.

1r dia de Treball de Síntesi
by Cap Estudis d'ESO - Tuesday, 9 June 2015, 12:28 PM

Ahir, els nois i noies de 1r i 2n cicle van viure l'aventura en primera persona: saltar des del penya-segat! Això sí, ben equipats i protegits amb vestit de neoprè, casc i armilla flotant. Una mica més tranquil·la va ser la passejada amb canoa i kajac.