Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Accident aeri
by Cap Estudis d'ESO - Wednesday, 25 March 2015, 7:29 AM

Ahir vam saber que entre les víctimes de l'avió sinistrat als Alps es troba la mare de la nostra ex alumna Anna Ramon. Tenim molt presents als nostres cors i la nostra pregària a l'Anna, el seu germà i el seu pare.

Saló de l'Ensenyament
by Cap Estudis d'ESO - Monday, 23 March 2015, 8:32 AM

L'alumnat de 4t d'ESO ha visitat el Saló de l'Ensenyament, on han pogut veure les sortides postobligatòries que ja havien treballat a classe: batxillerats i cicles formatius. També han pogut veure el que vindrà més tard, la universitat i els cicles formatius de grau superior. Molta informació... i moltíssima gent.

Picture of Coordinador Primària
Castell de Burriac
by Coordinador Primària - Monday, 16 March 2015, 12:16 PM

Els i les alumnes de Cicle Inicial van fer una excursió a peu des de Cabrils al Castell de Burriac. S'ho van passar genial!

Jocs Florals per Sant Jordi
by Cap Estudis d'ESO - Tuesday, 10 March 2015, 8:16 AM

Ja tenim aquí una nova convocatòria dels Jocs Florals de la nostra escola. Hi pots participar en diverses modalitats i idiomes. Anima't a participar-hi.

També et podràs baixar la portada que hauràs d'imprimir per a poder presentar el teu treball.

Ajuntament Espai Jove
by Cap Estudis d'ESO - Wednesday, 4 March 2015, 12:54 PM

El divendres de la setmana passada dos tècnics contractats per l'Ajuntament de Premià de Mar van venir a fer una reunió amb els alumnes delegats de cada curs. Després de fer algunes tècniques de grup amb l'objectiu de crear un clima de treball van organitzar-los de manera que proposessin activitats (taller, xerrades, sortides, etc.) que creguin que poden interessar els seus companys de classe. L'objectiu de l'Espai Jove és dinamitzar el lleure dels joves del poble i oferir activitats que els puguin engrescar.

Ens han donat uns "llocs" on es poden consultar les programacions, fer aportacions, conèixer més... En el full que teniu fotografiat en podeu veure els enllaços.