Skip notícies del lloc

lema14-15
Patges Reials
by Directora Assís - Monday, 26 January 2015, 9:59 AM

El "departament d'imatge" dels Reis Mags ens ha fet arribar aquesta foto. La compartim amb tots vosaltres!

Picture of Cap  Estudis d'ESO
Tallers sobre les drogues i el seu consum
by Cap Estudis d'ESO - Friday, 23 January 2015, 1:05 PM

L'alumnat d'ESO ha estat treballat al llarg de la setmana el tema del consum de substàncies i el comportament responsable. Hem participat en tallers i xerrades organitzades per la Diputació de Barcelona; uns dies hem anat a la Biblioteca de Premià i avui hem realitzat una activitat a la classe. Ha estat interessant i ens ha permès de parlar sobre el tema amb coneixement i llibertat.

Picture of Cap Estudis EIP
Cicle Inicial al Cosmo Caixa
by Cap Estudis EIP - Thursday, 22 January 2015, 8:31 PM

L'alumnat del Cicle Inicial hem anat al Cosmo Caixa. Ha estat un dia molt intens, ple de descobriments, curiositats i experiències. Ja tenim ganes de repetir-ho!

cosmoCI

Picture of Cap Estudis EIP
Mar i Cel
by Cap Estudis EIP - Thursday, 15 January 2015, 8:20 PM

Avui 15 de gener els de 5è i 6è d'EP han anat al teatre a gaudir de l'obra Mar i Cel: Quina passada!

Picture of Cap  Estudis d'ESO
Regals de Reis
by Cap Estudis d'ESO - Tuesday, 13 January 2015, 2:32 PM

Els Reis Mags de l'AMPA de la nostra escola ens han obsequiat amb materials, jocs i joguines que havíem demanat en una carta: una cuineta, pilotes, un teclat/piano, mobiliari per a jugar a nines... Ha estat una agradable sorpresa trobar-ho a les classes quan hem tornat de les vacances. Tenim tot el curs per a gaudir-ne. Moltes gràcies, Reis Mags.