Skip notícies del lloc

Picture of Gestor Moodle Assís
Casals d'ESTIU
by Gestor Moodle Assís - Thursday, 28 May 2015, 9:34 AM

Ja olorem les vacances i les activitats d'estiu. Com cada any a l'escola es realitzen els casals d'estiu per Educació Infantil i Primària. Als documents adjunts podeu trobar la informació i el full d'inscripció.

Visita al Cottolengo
by Cap Estudis d'ESO - Monday, 18 May 2015, 2:02 PM

Els alumnes de 4t han visitat la Casa del Cottolengo del Padre Alegre. Aquesta institució acull malalts incurables i pobres, i les religioses que se'n cuiden confien que la providència divina no les deixarà sense res que necessitin els seus malalts. Aquesta visita, certament, remou consciències i sensibilitza els joves vers el voluntariat.

Educació en justícia
by Cap Estudis d'ESO - Thursday, 14 May 2015, 4:27 PM

L'alumnat de 4t d'ESO ha assistit a una mediació i un judici simulats on han pogut veure de primera mà les tasques d'advocats, fiscals i jutges. Ha estat una experiència molt interessant. A més, la Mireia i l'Ismael han actuat com a membres del conflicte simulat i ho han fet molt bé. El tracte amb tots els professionals ha estat exquisit i ens ha permès a tots viure en directe situacions que sovint hem vist només a la televisió.

Casal d'Avis de Premià de Mar
by Cap Estudis d'ESO - Tuesday, 12 May 2015, 7:47 AM

L'alumnat de 3r d'ESO ha anat al Casal dels avis del poble a fer-los una visita. Cada grup tenia preparades unes preguntes per començar a xerrar amb ells i han passat, tots plegats, la tarda de manera molt distreta. Ha estat un tast interessant de la tasca del voluntariat.

Fem Mates 2015
by Cap Estudis d'ESO - Monday, 11 May 2015, 7:47 AM

La Lina Sun, alumna de 1r, va participar el dissabte passat a Vic en la final del concurs matemàtic Fem Mates. Va ser una jornada plena de jocs, gimcanes matemàtiques per la ciutat i fins i tot un examen! Va trobar-se amb alumnes de tot Catalunya, tots amb el mateix objectiu: gaudir de les matemàtiques!