Skip notícies del lloc

Picture of Cap  Estudis d'ESO
Bricolatge solidari
by Cap Estudis d'ESO - Thursday, 27 November 2014, 7:41 AM

Els i les alumnes de l'Itinerari Alternatiu de 4t d'ESO han anat a comprar els materials per a fer les Taules de Llum dels alumnes d'Infantiil i Primària. Estan força il·lusionats amb els projecte. I tots en gaudirem, segur.

lema14-15
Fum, fum, fum:
by Directora Assís - Friday, 21 November 2014, 12:13 PM

Hem tingut un ensurt !

lema14-15
Simulacre
by Directora Assís - Thursday, 20 November 2014, 7:54 AM

Abans que acabi el trimestre es durà a terme el simulacre per a emergències. Preparem-nos i estiguem alerta, així ho farem bé.

Picture of Coordinador Primària
Colònies a 2n de Primària
by Coordinador Primària - Monday, 17 November 2014, 12:23 PM

Colònies de tardor. Els nens i les nenes de 2n de primària han passat les colònies a Mas Muxach, Brunyola (La Selva). On han gaudit d'un entorn encantador, d'un servei exclusiu i d'unes activitats dedicades a aprofundir el tema del Sistema Solar i de les estrelles, mitjançant un eix d'animació genial. Ha estat una experiència inoblidable!
colònies

Picture of Montse Azcárate de la Pinta
Castanyada 2014
by Montse Azcárate de la Pinta - Friday, 31 October 2014, 1:03 PM

Amb una calor tropical hem celebrat la castanyada i els petits han fet panellets.