Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

LLiurament de notes setembre
by Cap Estudis d'ESO - Saturday, 29 August 2015, 5:55 PM

El dia 7 de setembre, a partir de les 12h, podreu passar per secretaria a recollir els butlletins de notes de les recuperacions extraordinàries de setembre.

Recuperacions setembre 2015
by Cap Estudis d'ESO - Tuesday, 30 June 2015, 7:53 AM

En aquest document hi trobareu les dates i hores en què cal presentar-se a l'examen de recuperació o lliurar un treball.

Picture of Gestor Moodle Assís
Nou curs 2015 - 2016
by Gestor Moodle Assís - Monday, 29 June 2015, 5:29 PM

Al menú superior s'ha afegit un desplegable amb la circular amb les informacions relatives a l'inici del nou curs 2015-2016 i també el llistat de llibres i materials de cara al proper curs.

Picture of Cap  Estudis d'ESO
Lliurament de notes del curs
by Cap Estudis d'ESO - Monday, 22 June 2015, 9:35 AM

El dia 30 de juny, entre les 16 i les 18h podreu passar a recollir les notes a la secretaria de l'escola. Així mateix, es lliuraran els treballs i orientacions de treball per a l'estiu i les dates i horaris de les proves extraordinàries de setembre.

Regata al Port de Premià
by Cap Estudis d'ESO - Monday, 15 June 2015, 12:48 PM

Cinc alumnes de 3r, Bernat Fernández, Clàudia Tafalla,  Ingrid Borrell, Jordi Peralta i Caye Augustin, van participar el dissabte passat en una regata organitzada al Port de Premià de Mar com a cloenda de les jornades de vela que tot l'alumnat de 3r va fer dins l'assignatura d'Educació Física. Ha estat una experiència inoblidable.