Skip notícies del lloc

Notícies del lloc

Picture of Gestor Moodle Assís
L'Escola Assís finalista en el 1r certamen de poesia de Sant Jordi del diari ARA, celebrat amb motiu de l’Any Vinyoli
by Gestor Moodle Assís - Saturday, 19 April 2014, 10:22 AM

vinyoliL'Escola Assís ha estat finalista en el 1r certamen de poesia de Sant Jordi, celebrat amb motiu de l’Any Vinyoli, organitzat pel diari ARA. L'alumnat d'Educació Infantil i Primària han estat treballant al voltant de 4 poemes de Joan Vinyoli i ho han recollit en un llibre que han presentat al concurs. El jurat del certamen de poesia -format per la pedagoga Glòria Bordons, la directora de la Institució de les Lletres Catalanes, Laura Borràs, el comissari de l’Any Vinyoli, Jordi Llavina, el responsable de l’Ara Llegim, Jordi Nopca, el director de l’ARA, Carles Capdevila, i el director adjunt de l’ARA, Ignasi Aragay- han decidit destacar-ne una dotzena (un d'ells el de la nostra escola) i guardonar-ne tres.

Nou Assís Informa del mes d'abril
by Gestor Moodle Assís - Tuesday, 8 April 2014, 8:01 PM

Ja podeu baixar-vos aquest número a l'enllaç superior dreta o bé llegir-lo a l'enllaç de la columna de l'esquerra.

Resultats del concurs FEM MATEMÀTIQUES 2014
by Gestor Moodle Assís - Sunday, 6 April 2014, 9:52 PM

Aquest dissabte 5 d'abril en Caietà Augustin de 2n d'ESO i la Núria Soler, el Dani Manteca i la Laia Ribas de 1r d'ESO van participar  a Torelló al concurs FEM MATEMÀTIQUES. Els seus pares els hi van acompanyar i a les 9,30 van iniciar la prova inividual, vora les 11 van realitzar un esmorzar i a les 12 van fer una Gimcana Matemàtica amb grups de diferents escoles (eren uns 300 participants). A la prova invidual cap d'ells va quedar entre els 5 primers, però el grup de la Laia Ribas va guanyar el premi de la Gimcana dels grups de 1rd'ESO. Felicitats per la seva participació. Aquí teniu un breu recull fotogràfic.

Alumnat d'ESO seleccionat al concurs FEM MATEMÀTIQUES
by Gestor Moodle Assís - Monday, 17 March 2014, 8:41 PM

Els alumnes  Cayetano Augustin Delgado, Pol Rovira Sànchez i Joan Ruiz de Ugarte de 2n d'ESO i el Daniel Manteca Albesa, la Laia Ribas Plubins i la Núria Soler Teixidó de 1r d'ESO han estat seleccionades per la segona fase del concurs Fem Matemàtiques 2014 que es celebrarà a Torelló el proper dia 5 d'abril.

Carnestoltes 2014
by Gestor Moodle Assís - Wednesday, 12 March 2014, 8:24 PM