Projecte pintem Tunjuelito

SoMmdp Solidaritat i Missió Mare del Diví Pastor

Tunjuelito és un barri de Bogotá que està a la vora del riu Tunjo.

És una zona amb grans necessitats i on hi ha una gran taxa de persones aturades. Les germanes Caputxines de la Mare del Diví Pastor hi són presents des de fa 50 anys quan van donar resposta a un encàrrec de l’església i es van ocupar de la gestió de l’escola “Nuestra Señora de las Victorias” per tal d’atendre els nens i nenes amb pocs recursos.

El sostre de l’escola és d’amiant, material altament cancerigen si s’està durant molt de temps en contacte amb ell o si es manipula. A més el sobre sostre és de porexpan material altament inflamable. Per poder continuar amb la seva tasca el ministeri de Salut de Colòmbia exigeix a l’escola que canviï els dos sostres. Es tracta doncs d’un projecte de gran envergadura i tot i que les famílies de mateixa escola estan buscant els recursos i fan activitats per assumir la despesa no cobreixen tot el pressupost. És per tot això que demanen l’ajuda del SoMmdp (Solidaritat i Missió mdp).
T’HI APUNTES?