Exposició: Educant en valors

Un projecte de les escoles de Premià de Mar per la integració i la solidaritat.

Després del gran esdeveniment “Volem acollir”, que es va realitzar el Dia de la Pau del 2017, aquesta exposició és la segona experiència col·lectiva de totes les escoles de Premià de Mar sobre aquest tema.

A la nostra escola, els encarregats de preparar l’exposició han sigut els alumnes del cicle mitjà i les seves mestres. Ho han fet a partir d’un vídeo de l’InfoK que explica la problemàtica dels refugiats per tal de sensibilitzar els nens i nenes.

Tal com va explicar l’alumna Jana F. , el divendres passat en la inauguració de l’exposició, el vídeo els va impactar molt i van decidir d’escriure cartes i dibuixos de suport. La idea és que després de l’exposició les cartes arribin als nens del camp de refugiats.

L’exposició està oberta al públic a la Biblioteca Municipal fins el dia 25 de maig.

Us convidem a passar-hi !

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *