El volei a l’Assís

Ja fa uns anys que a l’escola està creixent la pràctica de l’esport extraescolar, i concretament el volei. Aquest curs hem arribat a vuit equips: set equips de nens i nenes i un equip de pares i mares. El primer equip que es va iniciar a l’escola quan feien Primària, és un equip de noies que actualment són exalumnes perquè estan cursant estudis post-obligatoris. Segueixen vinculades a l’escola a través de l’esport, del volei.  A elles, les volem felicitar per la seva constància i entusiasme, i sobretot perquè han quedat campiones de la lliga i el curs passat finalistes per accedir als campionats de Catalunya que finalment no es van realitzar. Així mateix, l’equip d’alevines B (cursos de 5è i 6è) han quedat també campiones de la seva categoria. Felicitats campiones!!!!

Els altres equips (benjamines, cadets, infantils , pares i mares) felicitar-vos també per la bona temporada que heu fet.

Volem també felicitar a les entrenadores i entrenadors per la seva implicació, entusiasme, constància i paciència. Per saber transmetre als nostres fills i filles la pràctica del volei  aprenent els valors de l’esport d’equip, el compartir, el saber perdre, saber guanyar i el compromís de formar part d’un equip. Valorem molt la importància de fer esport a les edats escolars i sobretot a l’etapa de l’adolescència.

Per tot això, volem seguir promocionant el volei a l’escola i més que mai potenciar la seva pràctica extraescolar com a vehicle transmissor en valors i fomentar l’esport escolar. La propera setmana (dimarts 5 i dijous 7 de Juny  de 17h a 18:15h) s’obriran els entrenaments de l’equip benjamí (1r, 2n i 3r de Primària) perquè tots aquells nens i nenes que vulguin provar l’entrenament puguin assistir i decidir si volen formar part de l’equip el proper curs. Aquells que estigueu interessats, adreceu-vos a l’escola i aviseu que el vostre fill/a assistirà un o els dos dies a l’entrenament.

Així mateix, el proper dissabte 16 de juny, a la festa de fi de curs de l’escola podreu veure la cloenda de les extraescolars on hi seran representats tots els equips de l’escola.

Animeu-vos a venir!!!

Pares i mares de volei Assís